Τι λέμε τώρα!!!!Μήπως ξέρει και κανείς οικονομικά στο υπουργείο Οικονομικών;
Τον εντυπωσιακό αριθμό των 1.143.034 έφτασαν τα οχήματα, επιβατικά και δημόσιας χρήσης που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009-2013 σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας.
Για την ίδια περίοδο...
τα οχήματα για τα οποία έγινε άρση ακινησίας ανέρχονται σε 438.842.
Το μεγαλύτερο κύμα κατάθεσης πινακίδων καταγράφηκε το 2013 όταν σε ακινησία μπήκαν 318.497 οχήματα ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς.
Αναλυτικά:
- το 2009 σε ακινησία τέθηκαν 169.205 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 73.180
- Το 2010 σε ακινησία τέθηκαν 189.666 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 55.330
- Το 2011 σε ακινησία τέθηκαν 193.922 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 72.831
- Το 2012 σε ακινησία τέθηκαν 271.744 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 91.310
- Το 2013 σε ακινησία τέθηκαν 318.497 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 146.191
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών σε σύνολο 1.143.034 οχημάτων που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009- 2013, τα 1.035.290 είναι επιβατικά και δημόσιας χρήσης.
Παρόλα αυτά, όμως, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ ο αριθμός των αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα το 2008 ήταν 7.729.262 και στο τέλος του 2012 ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε 8.069.872 οχήματα.
Το έγγραφο του κ. Στουρνάρα διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής της ΝΔ Ευάγγελος Μπασιάκος.
Στα 1,1 δισ. υπολογίζονται τα διαφυγόντα κέρδη για το δημόσιο
Με δεδομένο, λοιπόν, τον αριθμό των οχημάτων που ακινητοποιήθηκαν, τα διαφυγόντα κέρδη για το Δημόσιο για την επίμαχη περίοδο εκτιμώνται - με μετριοπαθείς υπολογισμούς - στα 1,1 δισ. ευρώ από τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας. Κι αυτό γιατί για κάθε ένα όχημα που ακινητοποιείται τα έσοδα που χάνει το δημόσιο υπολογίζονται κατά μέσο όρο σε περίπου 1.000 ευρώ ως εξής:
- τα 800 από αυτά αποτελούν τέλη κυκλοφορίας, μιας και τα περισσότερα οχήματα που ακινητοποιήθηκαν ανήκουν στην υψηλή κατηγορία κυβισμού, από 1.700 κ.εκ.
- και τα 200 αποτελούν κατά μέσο όρο τον φόρο πολυτελείας που δεν πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες των ίδιων οχημάτων.
Βάλτε τώρα και το ποσό που χάνει από φόρους και ΦΠΑ που θα εισέπραττε το κράτος εάν αυτα τα οχήματα κινούνταν και 1.κατανάλωναν καύσιμα 2.είχαν φθορές 3.πλήρωναν διόδια .Τουλάχιστον το 23% αυτών των χρημάτων θα πήγαινε στο κράτος.
Σε αυτή την περίπτωση,θα χρειαζόταν να μειωθεί στα 478 ευρω ο κατώτατος μισθός,και να κοπούν τα δώρα;Όχι.Αλλά οι "οικονομολόγοι" του υπουργείου οικονομικών δεν το σκέφτηκαν!!!!
Τον εντυπωσιακό αριθμό των 1.143.034 έφτασαν τα οχήματα, επιβατικά και δημόσιας χρήσης που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009-2013 σύμφωνα με τα στοιχεία που διαβίβασε στη Βουλή ο υπουργός Οικονομικών, Γιάννης Στουρνάρας.
Για την ίδια περίοδο...
τα οχήματα για τα οποία έγινε άρση ακινησίας ανέρχονται σε 438.842.
Το μεγαλύτερο κύμα κατάθεσης πινακίδων καταγράφηκε το 2013 όταν σε ακινησία μπήκαν 318.497 οχήματα ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι ο αριθμός τους αυξάνεται συνεχώς.
Αναλυτικά:
- το 2009 σε ακινησία τέθηκαν 169.205 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 73.180
- Το 2010 σε ακινησία τέθηκαν 189.666 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 55.330
- Το 2011 σε ακινησία τέθηκαν 193.922 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 72.831
- Το 2012 σε ακινησία τέθηκαν 271.744 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 91.310
- Το 2013 σε ακινησία τέθηκαν 318.497 οχήματα και έγινε άρση ακινησίας σε 146.191
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών σε σύνολο 1.143.034 οχημάτων που τέθηκαν σε ακινησία την πενταετία 2009- 2013, τα 1.035.290 είναι επιβατικά και δημόσιας χρήσης.
Παρόλα αυτά, όμως, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ ο αριθμός των αυτοκινήτων και μοτοσικλετών που κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα το 2008 ήταν 7.729.262 και στο τέλος του 2012 ο αριθμός αυτός ανέρχεται σε 8.069.872 οχήματα.
Το έγγραφο του κ. Στουρνάρα διαβιβάστηκε στη Βουλή μετά από ερώτηση που είχε καταθέσει ο βουλευτής της ΝΔ Ευάγγελος Μπασιάκος.
Στα 1,1 δισ. υπολογίζονται τα διαφυγόντα κέρδη για το δημόσιο
Με δεδομένο, λοιπόν, τον αριθμό των οχημάτων που ακινητοποιήθηκαν, τα διαφυγόντα κέρδη για το Δημόσιο για την επίμαχη περίοδο εκτιμώνται - με μετριοπαθείς υπολογισμούς - στα 1,1 δισ. ευρώ από τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας. Κι αυτό γιατί για κάθε ένα όχημα που ακινητοποιείται τα έσοδα που χάνει το δημόσιο υπολογίζονται κατά μέσο όρο σε περίπου 1.000 ευρώ ως εξής:
- τα 800 από αυτά αποτελούν τέλη κυκλοφορίας, μιας και τα περισσότερα οχήματα που ακινητοποιήθηκαν ανήκουν στην υψηλή κατηγορία κυβισμού, από 1.700 κ.εκ.
- και τα 200 αποτελούν κατά μέσο όρο τον φόρο πολυτελείας που δεν πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες των ίδιων οχημάτων.
Βάλτε τώρα και το ποσό που χάνει από φόρους και ΦΠΑ που θα εισέπραττε το κράτος εάν αυτα τα οχήματα κινούνταν και 1.κατανάλωναν καύσιμα 2.είχαν φθορές 3.πλήρωναν διόδια .Τουλάχιστον το 23% αυτών των χρημάτων θα πήγαινε στο κράτος.
Σε αυτή την περίπτωση,θα χρειαζόταν να μειωθεί στα 478 ευρω ο κατώτατος μισθός,και να κοπούν τα δώρα;Όχι.Αλλά οι "οικονομολόγοι" του υπουργείου οικονομικών δεν το σκέφτηκαν!!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.