Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

Στο τιμόνι της BMW 118i.«Καλπασμός» με 170 άλογα.

 Γράφει ο Βαγγέλης Γκούμας

H «μικρή» BMW στην έκδοση με τον κωδικό 118i διαθέτει χαρακτηριστικά που καλύπτουν τις ανάγκες των «ανήσυχων» οδηγών, που τους επιτρέπει να «καλπάζουν» με 170 «ζωντανά» άλογα . Αυτά τα άλογα ...


προέρχονται από ένα κινητήρα 1,6 λίτρων που σε αυτό τον κυβισμό γλυτώνει από την ..τιμωρία της εφορίας.
 

Το μοτέρ αυτό υιοθετεί την λύση του υπερτροφοδότη …
διπλής εισαγωγής TwinPower, με άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων με απόδοση ίση σε ίππους με την προηγούμενη 2λιτρη έκδοση με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 120i.

Η δύναμη των 170 «ολοζώντανων» αλόγων στις 4800 σ.α.λ. ωθούν το αυτοκίνητο με τα 0-100 χλμ. να έρχονται σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Το αυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων αλλάζει ομαλά τις οκτώ σχέσεις σε γρήγορους ρυθμούς χωρίς «κενά» ενδιάμεσα με αποτέλεσμα να βλέπεις την BMW 118i να «καταπίνει» μεγάλες αποστάσεις κρατώντας με άνεση την τελική ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα.  


Η επιλογή με χειροκίνητο τρόπο των οκτώ σχέσεων ενθουσιάζει τον μυημένο αλλά...
θέλει εξοικείωση για τον μέσο οδηγό που μπορεί να μην πετύχει τη στιγμή που πρέπει ( όπωςμε το αυτόματο) τις γρήγορες αλλαγές για άμεση απόδοση και οικονομία. Μέσα στα στενά της πόλης με την αυξημένη κίνηση βλέπεις ότι έχεις την επαρκέστατη ροπή των 250 Nm , από τις 1,500 έως 4500 σ.α.λ. που σε βοηθά να κινηθείς άνετα στην καθημερινή κίνηση. Το εύστροφο κινητήριο σύνολο ανεβάζει τις στροφές χωρίς πρόβλημα με άμεση απόκριση ακόμη και στις 7000 σ.α.λ.

Το στάνταρ σύστημα Eco Pro – Comfort- Sport…
ρυθμίζει ταυτόχρονα την «χαρτογράφηση» του κινητήρα, τον κλιματισμό και άλλες λειτουργίες. Έτσι επιλέγοντας μια από τις τρείς θέσεις έχεις και την ανάλογη συμπεριφορά από το αυτοκίνητο. Αν έχεις πολύ ήρεμη διάθεση επιλέγεις την πρώτη θέση για μέγιστη οικονομία, με τις ενδείξεις στο ταμπλό να καθορίζουν τις αλλαγές ταχυτήτων και την εξοικονόμηση ενέργειας, βοηθώντας στην μείωση της κατανάλωσης. Τα 8 λίτρα /100 χλμ. μικτής κατανάλωσης που είδαμε στον υπολογιστή
ταξιδιού χωρίς να «λυπόμαστε » το πεντάλ γκαζιού αποτελεί μια ικανοποιητική τιμή με βάση τον σπορτίβικο χαρακτήρα της μικρής «εκρηκτικής» Βαυαρής. (εκπομπές CO2: 134 – 137 γρμ./ χλμ.)

Σημασία έχει πώς «πατάει» στον δρόμο.
Η ιδανική κατανομή του βάρους, που μοιράζεται σχεδόν στο 50-50% ανάμεσα στους δύο άξονες προσφέρει ουδέτερη οδική συμπεριφορά. Επιπλέον το στιβαρό πλαίσιο του αμαξώματος , η ρύθμιση της ανάρτησης που έχει φαρδύτερα μετατρόχια ,εξασφαλίζουν και στην πραγματικότητα την αίσθηση της ασφάλειας στον οδηγό, που βλέπει την 118i με το εξαιρετικό σε πληροφόρηση τιμόνι να «υπακούει» στις εντολές του. Το προηγμένο ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας DSC με την επιλογή Sport σε διευκολύνει να οδηγείς στα όρια ενώ στην απενεργοποίηση του ,κάνει την εμφάνιση της η λειτουργία του ηλεκτρονικού «μπλοκέ διαφορικού». Τα υπόλοιπα είναι η γνωστή «ιστορία» της Βαυαρικής εταιρείας. Υψηλή ποιότητα κατασκευής με εξαιρετική συναρμολόγηση , καλοί χώροι ,ποιότητα κύλισης υψηλού επιπέδου και πλούσιος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας από την βασική έκδοση μεταξύ των οποίων είναι οι 6 αερόσακοι , τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό
κλείδωμα με τηλεχειρισμό, το σύστημα Start-Stop, ο κλιματισμός, το ηχοσύστημα CD με MP3, 6 ηχεία, υποδοχή Aux, ηλεκτρικοί καθρέφτες, ο υπολογιστής ταξιδιού .Η βασική έκδοση ξεκινά από τα 26.250 ευρώ ενώ με το όφελος απόσυρσης «πέφτει» στα 24.906 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.