Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

Μας έχει φλομώσει στην... αερολογία ο Τσολάκης


Πριν από μερικές ημέρες ο διερευνητής αεροπορικών ατυχημάτων Ακριβός Τσολάκης απέκλειε κάθε πιθανότητα το μοιραίο Boeing να έχει φύγει προς τον Ινδικό Ωκεανό. Πολλώ δε μάλλον να έχει κατευθυνθεί προς τον Νότιο Ινδικό. Τώρα, έβγαλε νέο πόρισμα....




Λέει ότι σαν πιο πιθανό σημείο συντριβής είναι να έχει πέσει κοντά στα νησιά Κεργκελέν! Κι όμως, την ίδια ώρα, επίσημες δηλώσεις Μαλαισιανών, Κινέζων και Αυστραλών αξιωματούχων αναφέρουν ότι έχει συντριβεί στη θάλασσα στη μέση του πουθενά!

Όμως, η... παραπληροφόρηση του κυρίου Τσολάκη ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, το απόγευμα στην εκπομπή του Νίκου Ευαγγελάτου. Κουνούσε ένα χαρτί στο οποίο ισχυριζόταν ότι αποδείκνυε ότι μία αστοχία σε κεραία του Boeing μπορούσε να ξεκολλήσει να τρυπήσει την καμπίνα και να επέλθει σταδιακή αποσυμπίεση του αεροσκάφους (κάτι παρόμοιο με αυτό που έγινε στο Ήλιος).

Όμως, αυτό που ΔΕΝ διάβασε ο κύριος Τσολάκης (κάτι που εμείς στο planet-greece ψάξαμε καλά) είναι ότι το επίμαχο έγγραφο της εταιρείας αναφερόταν σε ένα σωληνάκι, που μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα στους κινητήρες - όχι όμως σε σημείο συντριβής! Μάλιστα το έγγραφο αυτό χρονολογείται το 2008! Κι από τότε όλα τα Boeing 777 έχουν περάσει από επανέλεγχο από την εταιρεία.

Αυτά, γιατί και οι αερολογίες έχουν τα όριά τους!

2 σχόλια:

  1. Επιτέλους και κάποιος πήρε χαμπάρι οτι ο Τσολάκης λέει μπαρούφες.Και δεν είναι ο μόνος. Δεν καταλαβαίνω γιατί τον καλούν στα κανάλια. Χθες πάλι είπε κοτσάνες στον Πρετεντέρη. Είπε οτι είχαν χάσει τις αισθήσεις τους και το α/φος πήγαινε ακυβέρνητο.Το ξέρετε οτι μετά το σημείο IGARI που βρίσκεται στα σύνορα Μαλαισίας Βιετνάμ ακολούθησε συγκεκριμένο Airway τον Μ876 αντι να πάει βόρεια αφού είχε κλείσει όλα τα συστήματα για να μην αναγνωρίσουν τα πολιτικά ρανταρ την στροφή? Για να ακολουθήσει τον συγκεκριμένο Airway πρέπει κάποιος να τον βάλει στο FMC (computer) ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ. ΗΘΕΛΑΝ και άλλαξαν το Flight Plan. Εφ όσον εκινήτο στον Airway Μ876 δεν τον υποψιάστηκαν τα στρατιωτικά ρανταρ. Εκατοντάδες αεροπλάνα περνάνε κάθε μέρα απο αυτούς τους αεροδιαδρόμους.Τα στρατιωτικά ρανταρ έχουν alarm αν κάποιος στοχος βρίσκεται εκτός απο αυτούς τους αεροδιαδρόμους και έχει ύποπτη κίνηση. Τα πολιτικά ρανταρ δεν τον βλέπανε διότι όχι μόνο είχαν κλείσει τον transponder, αλλά είχαν κάνει disable και το ACARS και το HF είχαν κλείσει και το WH RADAR. Ο΄λα αυτά κάποιος τα έκανε επίτηδες και όχι αναίσθητος. Δεν είχαν ύποπτη κίνηση ώστε να κινήσουν το ενδιαφέρον των στρατιωτικών αρχών οτι κάτι τρέχει με το αεροπλάνο. Όλοι νόμιζαν οτι χάθηκε το αεροπλάνο στο IGARI αφου είχαν κλείσει όλα τα συστήματα.Γι αυτό και οι έρευνες στην αρχή ήταν σε εκείνη τη περιοχή. Που να φανταστούν εκείνη την ώρα οτι το είχαν κάνει επίτηδες να εξαφανιστούν απο τα πολιτικά ρανταρ. Τα στρατιωτικά δεν έβλεπαν κάτι ύποπτο διότι έβλεπαν ένα στόχο σε συγκεκριμένο αεροδιάδρομο όπως έβλεπαν και τα άλλα αεροσκάφη που πετάγανε εκείνη την ώρα. Δεν ήταν το μόνο αεροπλάνο στον ουρανό εκείνη την ώρα. Ούτε ήταν το μόνο αεροπλάνο στον ουρανό που άλλαζε ύψη. Ο τύπος πιστεύω οτι το όλο αυτό το είχε σχεδιάσει να το φουντάρει στον Ινδικό και δεν ήθελε να τον βρουν ποτέ. Αυτό που δεν ήξερε ίσως είναι οτι κάθε μια ώρα έστελνε σήμα στο δορυφόρο και ίσως έτσι το εντοπίσουν. Αυτό που λέω σε όσους πετάμε με διάφορους μουζαχεντιν τύπους που δεν ξέρουμε τι τρέλλα τραβάνε είναι να αγοράσουμε πάπια και να μη πηγαίνουμε ούτε για κατούρημα. Αν σε κλείσουν έξω δεν μπαίνεις με τίποτα διότι και να πας να ανοίξεις με τον κωδικό σε κάνει denying απο το cockpit ο τρελλός. Όσο για το οτι δεν πήραν τηλέφωνο οι επιβάτες υπάρχει ένας διακόπτης στο cockpit που αν τον βάλεις στο OFF κλείνεις τα πάντα πίσω. Δεν βρίσκω άλλη εξήγηση εκτός απο τη παλαβομάρα κάποιου απο κει μέσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω να κάνω μια μικρή διόρθωση στο προηγούμενο μου σχόλιο. Ο αεροδιάδρομος δεν είναι ο Μ876 αλλά ο Μ765.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.