Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Εξαλλος ο Αντετοκούνμπο για ένα... σουβλάκι [ΦΩΤΟ]


Μία γεύση που να του θυμίζει Ελλάδα φαίνεται πως ήθελε να απολαύσει ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Μόνο που δεν υπολόγιζε...


 στις διαφορετικές συνήθειες των Αμερικανών.

Ο γκαρντ των Μιλγουόκι Μπακς νοστάλγησε το σουβλάκι και αποφάσισε να το γευθεί ξανά. Αλλά, όπως έγραψε στο Twitter, στις ΗΠΑ το «παραδοσιακό» έχει διαφορετική έννοια. Ετσι τον περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη.

«Πάω να φάω σουβλάκι και μου λένε ''παραδοσιακό σαν της Ελλάδας'' και μου βάζουν ελιές μέσα...», έγραψε στο Twitter ο Αντετοκούνμπο που συνόδευσε την ανάρτησή του με το «τι ντροπή Θεέ μου» ως hashtag.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.