Η μεγαλύτερη εταιρεία καθαριστικών προϊόντων του κόσμου απέσυρε από τη γερμανική αγορά ένα απορρυπαντικό, μετά τις καταγγελίες ότι ο αριθμός «88», που ήταν τυπωμένος σε εμφανές σημείο πάνω στο κουτί, είναι το σύμβολο...
του «Χάιλ Χίτλερ» για τους ναζί.
Το απορρυπαντικό σε σκόνη Ariel, που παρασκευάζεται και πωλείται σε όλον τον κόσμο από την εταιρεία Procter & Gamble, έφερε τον αριθμό 88, τυπωμένο με μεγάλα, μαύρα νούμρα, πάνω σε μια φωτογραφία της φανέλας της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου της Γερμανίας.
Στους νεοναζιστικούς κύκλους, ο αριθμός «88» είναι ο κώδικας που χρησιμοποιείται αντί των γραμμάτων «HH», που παραπέμπουν στη φράση Heil Hitler (Χάιλ Χίτλερ). Το H είναι το όγδοο γράμμα του γερμανικού αλφαβήτου.
Η αμερικανική εταιρεία τόνισε ότι ο στόχος της δεν ήταν σε καμία περίπτωση να παραπέμψει στον Χίτλερ. "Θέλαμε να προωθήσουμε το απορρυπαντικό, διαφημίζοντας ότι δίνει πέντε πλύσεις παραπάνω, δηλαδή 88, αντί για τις συνηθισμένες 83" εξήγησε μια εκπρόσωπος της εταιρείας από τη Φρανκφούρτη.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο, από την περασμένη Δευτέρα δεν έχουν γίνει άλλες παραδόσεις του απορρυπαντικού στο... επίμαχο κουτί.
Ένας χρήστης του Twitter ήταν ο πρώτος που επισήμανε στην εταιρεία τη "διπλή σημασία" του συμβόλου που χρησιμοποίησε στο προϊόν της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.