Ξεχάστε το botox, τις πλαστικές επεμβάσεις και το υπερβολικό σε ορισμένες περιπτώσεις μακιγιάζ. Για να σας βλέπουν οι άλλοι νεότερους από ότι είναι η πραγματική σας ηλικία, δεν έχετε παρά να επενδύσετε στην...
μυρωδιά σας.
Σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Χημικών Αισθήσεων Monell, ο τρόπος που οι άλλοι εκτιμούν τα φυσικά χαρακτηριστικά του προσώπου μας εξαρτάται από την οσμή που αναδύουμε όταν μας κοιτούν.
Για τις ανάγκες της έρευνας οι επιστήμονες εξέτασαν τις περιπτώσεις 18 νεαρών, στους οποίους έδειξαν μια σειρά από φωτογραφίες γυναικείων προσώπων και τους ζήτησαν να εκτιμήσουν την ηλικία τους. Κάθε φορά που κοίταγαν μία φωτογραφία, οι ερευνητές ψέκαζαν στον χώρο ένα άρωμα, το οποίο ήταν κάθε φορά διαφορετικό. Σε μία κλίμακα «ευοσμίας», το άρωμα αυτό κυμαινόταν από άσχημο (μυρωδιά από ιχθυέλαιο) έως πολύ ευχάριστο (άρωμα από έλαιο ρόδων).
Διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες υπολόγιζαν χαμηλότερα την ηλικία των γυναικών, όταν μύριζαν το ευχάριστο άρωμα και υψηλότερα όταν μύριζαν το δυσάρεστο άρωμα. Με άλλα λόγια τα φυσικά χαρακτηριστικά των προσώπων που κοίταγαν στις φωτογραφίες έμοιαζαν περισσότερο νεανικά και όμορφα στους συμμετέχοντες όταν η μυρωδιά που ο εγκέφαλός τους συνδύαζε με την εικόνα ήταν ευχάριστη.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση PLOS ONE.
πηγή
μυρωδιά σας.
Σύμφωνα με έρευνα του Κέντρου Χημικών Αισθήσεων Monell, ο τρόπος που οι άλλοι εκτιμούν τα φυσικά χαρακτηριστικά του προσώπου μας εξαρτάται από την οσμή που αναδύουμε όταν μας κοιτούν.
Για τις ανάγκες της έρευνας οι επιστήμονες εξέτασαν τις περιπτώσεις 18 νεαρών, στους οποίους έδειξαν μια σειρά από φωτογραφίες γυναικείων προσώπων και τους ζήτησαν να εκτιμήσουν την ηλικία τους. Κάθε φορά που κοίταγαν μία φωτογραφία, οι ερευνητές ψέκαζαν στον χώρο ένα άρωμα, το οποίο ήταν κάθε φορά διαφορετικό. Σε μία κλίμακα «ευοσμίας», το άρωμα αυτό κυμαινόταν από άσχημο (μυρωδιά από ιχθυέλαιο) έως πολύ ευχάριστο (άρωμα από έλαιο ρόδων).
Διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες υπολόγιζαν χαμηλότερα την ηλικία των γυναικών, όταν μύριζαν το ευχάριστο άρωμα και υψηλότερα όταν μύριζαν το δυσάρεστο άρωμα. Με άλλα λόγια τα φυσικά χαρακτηριστικά των προσώπων που κοίταγαν στις φωτογραφίες έμοιαζαν περισσότερο νεανικά και όμορφα στους συμμετέχοντες όταν η μυρωδιά που ο εγκέφαλός τους συνδύαζε με την εικόνα ήταν ευχάριστη.
Η έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση PLOS ONE.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.