Τα social media, όπως το Facebook και το Twitter επιδείνωσαν την ελληνική κρίση, σύμφωνα με το συμπέρασμα πανεπιστημιακής μελέτης, αναφέρει η Wall Street Journal...
Η μελέτη, που δημοσιεύτηκε από οικονομολόγους Θεολόγο Δεργιάδη, Κώστα Μήλα και Θεόδωρο Παναγιωτίδη, εξέτασε το κατά πόσο τα tweets, οι αναρτήσεις στο Facebook, τα blogs και οι αναζητήσεις στο Google επηρέασαν τις αγορές ομολόγων της Ευρωζώνης στις πιο σκοτεινές ημέρες της κρίσης χρέους.
Το συμπέρασμά της ήταν ότι οι πληροφορίες που μετέφεραν τα tweets, οι αναρτήσεις και οι αναζητήσεις στο ίντερνετ ώθησαν υψηλότερα το κόστος δανεισμού όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και άλλων χωρών που βρέθηκαν σε κρίση.
“Δείχνουμε ότι η συζήτηση στα social media και οι αναζητήσεις στο Google για την ελληνική κρίση παρέχουν σημαντικές πληροφορίες που να εξηγούν το spread ανάμεσα στα ομόλογα της ευρωπαϊκής περιφέρειας και εκείνα της Γερμανίας, πέραν των πληροφοριών που δίνουν άλλες χρηματοοικονομικές μεταβλητές”, αναφέρει η μελέτη.
Οι οικονομολόγοι διαπίστωσαν ότι το φαινόμενο ήταν εντονότερο στην περίπτωση της Ελλάδας και της Ιρλανδίας, με το Twitter να είναι το βασικό μέσο που επηρέαζε τις αποδόσεις των ομολόγων.
Μάλιστα, εξήγησαν ότι όσο περισσότερο οι χαράσσοντες την πολιτική μιλούσαν για την ελληνική κρίση, τόσο αυξάνονταν οι αναφορές στα social media και μαζί τους, τα spreads των ελληνικών ομολόγων.
Πηγή: newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.