Τρίτη 22 Ιουλίου 2014

Τζένη Μπαλατσινού-Πέτρος Κωστόπουλος.Τι έγινε το 2009 που κατέληξε στον χωρισμό του 2014;

Η Τζένη Μπαλατσινού είναι 43 ετών. Μπορεί και 44. Η ακριβής χρονολογία της γέννησής της δεν είναι γνωστή κι εκείνη δεν λέει ακριβώς.H Τζένη Μπαλατσινού...


 είναι 43 ετών. Μπορεί και 44. Η ακριβής χρονολογία της γέννησής της δεν είναι γνωστή κι εκείνη δεν λέει ακριβώς.


Αν μπορούσε, θα έκρυβε και τα γενέθλιά της. Ετσι, λοιπόν, παρόλο που η Τζένη γεννήθηκε τον Νοέμβριο του 1971, δεν διαψεύδει αυτούς που λένε ότι γεννήθηκε το 1970, ούτε αυτούς που υποστηρίζουν ότι γεννήθηκε το 1969 - κι ας νομίζουν ότι είναι μεγαλύτερη απ’ όσο πραγματικά είναι. Αλλά έτσι είναι η Τζένη. Ιδιαίτερο κορίτσι με ιδιαίτερες αντιλήψεις. Γι’ αυτό κατάφερε να ζήσει 19 χρόνια με τον Πέτρο Κωστόπουλο και γι’ αυτό αποφάσισε να χωρίσει απ’ αυτόν όταν κανείς πια δεν πίστευε ότι θα χωρίσει.





Αν ρωτήσεις τις φίλες της ποια ήταν η πιο κρίσιμη στιγμή στον 18ετή γάμο της με τον Πέτρο Κωστόπουλο, θα σου πουν σίγουρα ότι ήταν το 2009. Ηταν η πιο δύσκολη χρονιά στη σχέση τους και όσοι ξέρουν λένε ότι το γυαλί ράγισε για πρώτη φορά τότε. Ηταν λίγο πριν από το «Next top model» όταν άρχισαν στο σπίτι της Φιλοθέης να ακούγονται οι πρώτες συζητήσεις για διαζύγιο (ασχέτως αν η Τζένη μεταξύ σοβαρού και αστείου είπε στη συνέντευξή της στο «Βράδυ» του Πέτρου ότι σκεφτόταν το διαζύγιο από τον δεύτερο χρόνο του γάμου της). Λέει φίλη της: «Η Τζένη τότε ήταν αποφασισμένη να χωρίσει. Είχε συμβεί κάτι πολύ σοβαρό και της ήταν δύσκολο να το διαχειριστεί. Είχε φύγει για το Παρίσι για περίπου έναν μήνα με την πρόφαση ότι είχε δουλειές με την εταιρεία καλλυντικών που είχε τότε, αλλά στην πραγματικότητα έφυγε για να σκεφτεί και να αποφασίσει τι θα κάνει στη ζωή της και αν αντέχει να ζήσει χωρίς τον Πέτρο», εξηγεί, ενώ άλλη φίλη της Τζένης, γνωστή στυλίστρια, συμπληρώνει την ιστορία για την εποχή εκείνη: «Για ένα μεγάλο διάστημα η Τζένη έπαιζε θέατρο για τα παιδιά. Και τα είχε καταφέρει τέλεια γιατί κανείς δεν είχε καταλάβει τίποτα.

Πολλά βράδια κοιμόταν στο σπίτι της μαμάς της και το πρωί ξυπνούσε νωρίς, έτρεχε στο σπίτι στη Φιλοθέη πριν ξυπνήσουν τα παιδιά, τα ετοίμαζε για το σχολείο και έφευγε ξανά. Δεν ήθελε να αντιληφθούν ότι υπάρχει πρόβλημα και ότι τα βράδια δεν μένει με τον μπαμπά τους». Ηταν τότε που η Τζένη άρχισε να χάνει πολλά κιλά προκαλώντας ανησυχία στους τους φίλους της. Εκείνη την περίοδο δέχτηκε να μπει στην κριτική επιτροπή του «Next top model», παρότι είχε αποφασίσει να μην ξανασχοληθεί με την τηλεόραση. «Ηθελε να κάνει κάτι να ξεφύγει και ειδικότερα κάτι που θα της τόνωνε τη γυναικεία αυτοπεποίθηση και το ηθικό. Αυτό είχε ανάγκη. Να της λένε ότι είναι ωραία, παρόλο που δεν είναι από τις γυναίκες που έχουν ανάγκη την επιβεβαίωση. Συμβαίνει όμως και το κατανοώ. Γι’ αυτό δέχτηκε να πάει στην εκπομπή και το πήρε και τόσο σοβαρά», εξηγεί φίλη της. Γιατί όμως ο Πέτρος και η Τζένη δεν χώρισαν τότε; Για ποιον λόγο η Τζένη αποφάσισε να γυρίσει στο σπίτι της και για ποιον λόγο ο Πέτρος έκανε τα πάντα να την πείσει να μείνουν μαζί ενώ ο έρωτας μεταξύ τους είχε αρχίσει να ξεθωριάζει;

Η πρώτη απάντηση είναι η ρομαντική εκδοχή των γεγονότων: «Γιατί αυτοί οι δυο άνθρωποι αγαπιούνται πολύ και θα αγαπιούνται για πάντα και ακόμη κι αν δεν κοιμούνται μαζί στο ίδιο σπίτι, μαζί θα είναι», εκμυστηρεύεται άλλος φίλος του ζευγαριού. Υπάρχει όμως και κάτι ακόμη: το αίσθημα καθήκοντος που χαρακτηρίζει όλη τη ζωή της Τζένης και η απόλυτη αφοσίωση στα παιδιά της και την οικογένειά της. «Ο γιος της ήταν μόλις 2 χρόνων τότε», παρατηρεί φίλη της και συνεχίζει: «Δεν ήθελε να δημιουργήσει κανένα απολύτως θέμα στα παιδιά και έπειτα πίστευε και το πιστεύει και τώρα ότι ο Πέτρος είναι εξαιρετικός πατέρας και δεν ήθελε να του στερήσει τα παιδιά του ούτε για ένα λεπτό».








Τα χρόνια του έρωτα
Οι μαρτυρίες λένε ότι μεγάλο ρόλο στην απόφαση της Τζένης έπαιξε η μαμά της, μια πολύ εντυπωσιακή γυναίκα που είναι πάντα στο πλευρό της κόρης της και που κι εκείνη περίμενε να γίνει η Τζένη 16 ετών για να πάρει την απόφαση να χωρίσει από τον σύζυγό της. Για την ιστορία, την περίοδο του διαζυγίου των γονιών της η Τζένη ζούσε στη Γαλλία, εσωτερική σ’ ένα αθλητικό σχολείο όπου βρισκόταν με υποτροφία ως ταλαντούχα τενίστρια. Ταξίδευε σε όλο τον κόσμο για τουρνουά και αγώνες, παρακολουθούσε μαθήματα στο ελληνικό σχολείο διά αλληλογραφίας και ερχόταν στην Ελλάδα μόνο τα Χριστούγεννα και τα καλοκαίρια για να δώσει εξετάσεις και να περνάει τις τάξεις. Εν πάση περιπτώσει, οι γονείς της Τζένης πρόσεξαν πολύ ώστε το διαζύγιό τους να μην την πληγώσει και εν πολλοίς τα κατάφεραν. Η Τζένη δεν μεγάλωσε με τραύματα, αλλά μόνο με μια ανάγκη: να κάνει γρήγορα οικογένεια και να καταφέρει να την κρατήσει. «Η κρίση ανάμεσα στον Πέτρο και την Τζένη τελείωσε γύρω στο Πάσχα του 2010», λέει η φίλη της Τζένης και μας ξαναγυρίζει στην ιστορία του πρώτου παρ’ ολίγον διαζυγίου του ζευγαριού. «Είχαν ξεκινήσει κάποια προβλήματα στην εταιρεία του Πέτρου και εκεί είχε μετατοπιστεί το βάρος των συζητήσεων. Στο μεταξύ έχουν αδυναμία ο ένας τον άλλον και -πώς να το πω;- δεν ήταν η ώρα τους να χωρίσουν. Αυτό που λένε είναι ότι πάντα παραμένουν ομάδα», συμπληρώνει. Οι ισορροπίες στο σπίτι όμως είχαν αλλάξει. Η Τζένη που πάντα φρόντιζε να έχει δικό της εισόδημα και που ακόμη κι αυτοί που δεν τη συμπαθούν παραδέχονται ότι δεν ήθελε να ανακατεύεται στις εκδοτικές δουλειές του Πέτρου (πρώην συνεργάτες του μάλιστα συμπληρώνουν ότι πλήρωνε κανονικά τις διαφημιστικές καταχωρήσεις των καλλυντικών της που έβαζε στα περιοδικά της Imako και δεν τηλεφωνούσε ποτέ στο γραφείο ζητώντας χάρες ή προσωπικές εξυπηρετήσεις) είχε μόλις καταφέρει να πουλήσει την εταιρεία της Beautyworks, που εισήγαγε και εμπορευόταν καλλυντικά, στον όμιλο Λαυρεντιάδη εξασφαλίζοντας ένα πολύ σημαντικό ποσό για τον τραπεζικό της λογαριασμό. Η Τζένη δηλαδή έκανε business τη στιγμή που οι business του Πέτρου είχαν αρχίσει να εμφανίζουν προβλήματα. Κι αυτό, όμως, έπρεπε να ξεπεραστεί. «Σ’ εκείνη τη φάση τα προσωπικά τους ή οι όποιες κόντρες τους είχαν μπει σε δεύτερη μοίρα. Τα πράγματα στην Imako είχαν δυσκολέψει πολύ. Μπορεί να μη φαινόταν ακόμη τίποτε δημοσίως, αλλά όσοι ήταν στη διοίκηση είχαν αρχίσει να αντιλαμβάνονται το τσουνάμι που ερχόταν. Ο Πέτρος και η Τζένη μιλούσαν μόνο γι’ αυτό και ασχολούνταν μόνο μ’ αυτό. Ολα τα άλλα πήγαν πίσω», λέει άνθρωπος που τότε ήταν συνέχεια στο σπίτι τους και ζούσε μαζί τους την αγωνία για την επόμενη μέρα. Στην αρχή η Τζένη φαινόταν να λυγίζει. Εκλαιγε όλη την ημέρα κρυφά από τα παιδιά. Οταν όμως συνειδητοποίησε ότι δεν μπορούσε να μένει άπραγη τη στιγμή μάλιστα που ο Πέτρος φαινόταν να δυσκολεύεται να αντεπεξέλθει και να φοβάται, αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Αν θυμάστε, σε ένα επεισόδιο του «Dancing on ice», όπου η Τζένη ήταν παρουσιάστρια και ο Πέτρος μέλος της κριτικής επιτροπής, τον Πέτρο τον έπιασαν τα κλάματα στον αέρα και ευτυχώς ο σκηνοθέτης κατάφερε να μην το δείξει και μην τον δει το Πανελλήνιο να καταρρέει.







«Επαιζα σε μια ταινία που δεν ήθελα να παίξω. Σαν να μπήκα κατευθείαν στο έργο χωρίς να έχω περάσει από κάστινγκ. Ετσι ένιωθα τότε», έχει πει η ίδια η Τζένη σε συνέντευξή της για εκείνη την εποχή, έχοντας βγάλει εντελώς από το μυαλό της προφανώς την προοπτική του διαζυγίου.








Φιλοσοφία με τον Στέλιο Ράμφο
Αυτό που είχε σημασία ήταν η επιβίωση της οικογένειας.
«Είχα φτάσει στο σημείο να αναισθητοποιηθώ. Τίποτα δεν μπορούσε πια να με στεναχωρήσει. Τα περίμενα όλα. Το ένα χτύπημα ερχόταν μετά το άλλο. Θυμάμαι μια μέρα που οδηγούσα στην Κηφισίας και έβρεχε καταρρακτωδώς. Με είχε πιάσει υστερικό γέλιο. Σταμάτησα σε μια άκρη του δρόμου και άρχισα να φωνάζω στον ουρανό “ρίξε κι άλλα, μη σταματάς, ρίξε μέχρι να τελειώσεις. Ρίξε μέχρι να μην μπορείς να ρίξεις άλλο”», εξομολογήθηκε η ίδια σε φίλη της. Στο μεταξύ η σχέση της με τον Πέτρο φαινόταν να δυναμώνει. Η Τζένη μάλιστα είχε εκμυστηρευτεί σε δικό της άνθρωπο ότι αυτή η κρίση ίσως τελικά να έκανε καλό στον γάμο τους. Οτι μέσα στο σκοτάδι μπορούσε να υπάρχει και αυτή η φωτεινή πλευρά. Ετσι κι αλλιώς, η Τζένη έχει έναν δικό της τρόπο να βλέπει τα πράγματα. Τα μαθήματα φιλοσοφίας που έκανε με τον Στέλιο Ράμφο για 7 χρόνια την άλλαξαν για τα καλά. Την έκαναν να πιστεύει ότι η ζωή της, κατά τα λεγόμενά της, είναι ευλογημένη, ότι πρέπει να είναι ευγνώμων γι’ αυτά που ζει ακόμη κι αν είναι δυσάρεστα. «Δεν έχω μετανιώσει για τίποτα. Και να ξαναγεννιόμουν τα ίδια πράγματα θα έκανα, τον ίδιο άντρα θα ερωτευόμουν και μαζί του θα ήθελα να μεγαλώσω όπως μεγάλωσα», έχει πει δακρύζοντας ένα απόγευμα σε ένα τραπεζάκι της «Παλιάς Αγοράς» στη Φιλοθέη.







Εκείνη την εποχή λοιπόν της απόλυτης κρίσης η Τζένη είχε θυμηθεί για τα καλά τον ερωτευμένο εαυτό της, αλλά και την πρωταθλήτρια που έκρυβε για πολλά χρόνια μέσα της. Αυτό το κορίτσι που 12 χρόνων άφησε σπίτι, φίλους και γονείς και έφυγε στη Γαλλία για να ακολουθήσει το όνειρό της: να γίνει πρωταθλήτρια του τένις. Γιατί αυτό ήθελε να είναι η Τζένη: αθλήτρια σ’ ένα μοναχικό άθλημα που της επέβαλε να συγκεντρώνεται και της επέτρεπε να σκέφτεται. «Η Τζένη ήταν προορισμένη να κάνει πολύ μεγάλη καριέρα στον αθλητισμό και θα τα είχε καταφέρει αν ένας πολύ σοβαρός τραυματισμός στα 16 της, στην ηλικία δηλαδή που ήταν έτοιμη να διαπρέψει, δεν της έκοβε την πορεία. Είχε χτυπήσει το γόνατό της σοβαρά και είχε μείνει 6 μήνες εκτός γηπέδων. Πήρε την απόφαση να γυρίσει στα γήπεδα με δικό της ρίσκο και δυστυχώς έκανε λάθος. Σ’ ένα τουρνουά στο Ισραήλ το πόδι της σχεδόν καταστράφηκε και μαζί και η καριέρα της. Υστερα απ’ αυτό γύρισε στην Ελλάδα», διηγείται παλιά της συναθλήτρια που τη θυμάται και αργότερα να παραδίδει μαθήματα τένις σε παιδιά στα γήπεδα της Καλογρέζας. Ηταν η εποχή που η Τζένη Μπαλατσινού, ψηλή, ωραία, αθλητική μαζί με τον Θανάση Καλογιάννη, πρωταθλητή του στίβου τότε, έκαναν το απόλυτο ζευγάρι των εξωφύλλων του περιοδικού «Και» (σήμερα ο Θανάσης είναι φωτογράφος και ζει στη Βραζιλία με τη σύζυγό του Λάουρα Ντε Νίγκρις, πρώην σύζυγο του εκδότη Αρη Τερζόπουλου, και πρώην ερωμένη του Πέτρου, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει ο Τερζόπουλος. Η ζωή φαίνεται ότι έχει χιούμορ, όπως άλλωστε η Τζένη).







«Ο Θανάσης ήταν ο πρώτος της έρωτας. Μόλις γύρισε από την Γαλλία και επειδή τότε είχαν χωρίσει οι γονείς της, έμειναν αμέσως μαζί σ’ ένα σπίτι κοντά στην Καλογρέζα και έγιναν “ο ωραίος και η ωραία” της εποχής», θυμάται παλιό μοντέλο που έχει γυρίσει όλη την Ελλάδα σε επιδείξεις μαζί με την Τζένη, τη Φιλίππα, τη Βίκυ Κουλιανού και τη Μαρίνα Τσιντικίδου. Η σχέση με τον Θανάση αλλά κυρίως το class που χαρακτήριζε τη Τζένη ως μοντέλο εκτόξευσαν την καριέρα της από την πρώτη στιγμή που αποφάσισε να ασχοληθεί με το μόντελινγκ. Εγινε αμέσως μούσα της Λουκίας, του Μάκη Τσέλιου, του τότε παντοδύναμου Βασίλειου Κωστέτσου. Οι σχεδιαστές την είχαν ερωτευτεί, οι στυλίστες την παραδέχονταν γιατί δεν ήταν μια κούκλα που απλώς της πήγαιναν τα ρούχα, ήξερε να τα αναδεικνύει και να τα συνδυάζει από μόνη της. Η Τζένη διέθετε και κάτι ακόμη που δεν το είχαν απαραίτητα όσες άλλες είχαν εξίσου ψηλά πόδια: πλάκα. «Γι’ αυτό τη λάτρευαν όλοι. Γιατί μαζί της μπορούσες να περάσεις ωραία. Δεν ήταν καμία χαζή που έκανε μαλλιά και νύχια ή που έψαχνε να βρει έναν πλούσιο γκόμενο να βολευτεί. Η Τζένη περνούσε πολύ ωραία στα καμαρίνια και ήταν τόσο πετυχημένη που δεν είχε κανένα κόμπλεξ απέναντι σε οποιονδήποτε. Ενα κορίτσι ελεύθερο, χαρούμενο και πολύ αυθόρμητο. Η δουλειά του μοντέλου ήταν πολύ εύκολη για εκείνη γιατί το “είχε” και δεν την ένοιαζε να το κυνηγήσει», σημειώνει γνωστός φωτογράφος της Αθήνας που τη θυμάται από την εποχή που αναδείχθηκε Σταρ Ελλάς, η πρώτη εστεμμένη των καλλιστείων του ΑΝΤ1 και αργότερα αγαπημένο κορίτσι του καναλιού. «Αν η Τζένη δεν είχε χιούμορ και αυτοσαρκασμό, δεν θα δεχόταν να παίξει τη συνείδηση της Βίρνας Δράκου στη “Λάμψη” του Φώσκολου και να εμφανίζεται μπροστά της σαν οπτασία», θυμάται ο ίδιος φωτογράφος και γελάει. Ανθρωποι που ήταν τότε στο κανάλι θυμούνται τον Φώσκολο να έχει ξετρελαθεί με την ομορφιά και την «καθαρή μούρη» της Τζένης, όπως έλεγε, και να φωνάζει ότι «είναι ένας άγγελος και πρέπει να βρω τον ρόλο ενός αγγέλου να τη βάλω να παίξει». Και τον βρήκε, με τον δικό του τρόπο στη θρυλική και φρέσκια τότε «Λάμψη».







«Κι όμως, υπήρξε ένα μεγάλο διάστημα που η Τζένη έχασε το χιούμορ της», σημειώνει φίλη της σ’ αυτό το σημείο της ιστορίας. Προφανώς εννοεί την περίοδο μετά τον γάμο της με τον Πέτρο. Τότε που η Τζένη αποφάσισε ότι θέλει να αφοσιωθεί στην οικογένεια που θα δημιουργούσαν μαζί κάνοντας μόνο επιλεκτικές δουλειές και μια τηλεοπτική εκπομπή που δεν μπορούσε να ακυρώσει.


Η αλήθεια πίσω από τη βιτρίνα
«Η Τζένη είχε παρασοβαρέψει. Ο ρόλος της ήταν στο πλευρό του Πέτρου που τότε έκανε ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα του, γιατί, αν θυμάστε, λίγο πριν τον γάμο εκείνος ήταν χωρίς δουλειά και χωρίς καθόλου λεφτά μέχρι να βρει χρηματοδότες και να στήσει την Imako. Τέλος πάντων, είχε χάσει τον αυθορμητισμό της, τα έπαιρνε όλα πολύ σοβαρά. Σαν να έπρεπε να παίξει έναν ρόλο», συμπληρώνει. Η ίδια η Τζένη παραδέχεται ότι για ένα πολύ μεγάλο διάστημα είχε χάσει τον εαυτό της. «Ολο αυτό που ζούσαμε εκείνη την εποχή της υπερβολής ήταν για μένα ένας στενός κοινωνικός κορσές. Επρεπε να είμαι τέλεια σε όλα. Πάρα πολύ καλή σύζυγος, καλή οικοδέσποινα σε τραπεζώματα με ανθρώπους που ούτε καν τους συμπαθούσα, τέλεια κοινωνικά στα καλέσματα που βαριόμουν και φυσικά πολύ συμπαθητική - γιατί έτσι έπρεπε να είμαι. Να με αγαπάνε όλοι και να λένε καλά λόγια για μένα», έχει πει πρόσφατα η ίδια, παραδεχόμενη ότι το μεγαλύτερο μάθημα που πήρε από την πολυφωτογραφημένη κοινωνική της ζωή δίπλα στον Πέτρο ήταν η απομυθοποίηση των πραγμάτων, όπως αυτά περιγράφονταν τότε ως ιδανικά στα περιοδικά.




Η Τζένη ήξερε από πρώτο χέρι ότι πίσω από τις ακριβές τσάντες, τα ταξίδια και τα χαμόγελα κρύβονταν κατεστραμμένες ζωές, θλιβεροί γάμοι και καλυμμένα τραύματα. Και αυτό δεν ήθελε να το ζήσει. Γι’ αυτό μάλλον τότε της κόλλησαν και το παρατσούκλι «ξινή». Οσοι έζησαν το πάρτι της εποχής, ξέρουν ότι όσο ο Πέτρος ήταν η ψυχή της παρέας, αυτός που ήθελε να είναι γεμάτο το σπίτι από κόσμο, τόσο η Τζένη ήθελε απλώς την ησυχία της κι ένα σπίτι που να είναι ησυχαστήριο για εκείνη και τα παιδιά της και όχι κοσμικό σαλόνι από το οποίο περνούσαν διάσημοι και επιχειρηματίες. «Δεν λέω ότι η Τζένη δεν απόλαυσε την καλή ζωή με τον Πέτρο. Απόλαυσε τα ταξίδια, τα καλά ξενοδοχεία, τα ακριβά δείπνα, αλλά πάντα στο τέλος αυτό που της έμενε ήταν η αγάπη της για εκείνον και η ηρεμία που ήθελε να έχει στο σπίτι της. Και προκειμένου να την έχει ήταν πρόθυμη να θυσιάσει όλα τα προηγούμενα. Ας ήταν καλά μαζί κι ας μην πήγαιναν κανένα ταξίδι ποτέ», λέει φίλη της που ταυτόχρονα θέλει να βάλει τα πράγματα στη θέση τους γι’ αυτή τη φημολογία που υπάρχει για τα οικονομικά του ζευγαριού. Για την εικόνα του ωραίου κοριτσιού που έκανε έναν «καλό γάμο».







«Οταν η Τζένη τα έφτιαξε με τον Πέτρο, έβγαζε πολλά χρήματα. Ηταν ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην Ελλάδα και τα χρήματα δεν της έλειπαν καθόλου. Αν εξαιρέσεις το σπίτι στη Μύκονο... Ολα έγιναν μετά. Δεν λέω ότι τα έκαναν μαζί, μόνος του τα έκανε γιατί είναι ένας πάρα πολύ ικανός άνθρωπος. Απλώς λέω ότι η Τζένη δεν ερωτεύτηκε τον πλούσιο εκδότη. Τον Πέτρο ερωτεύτηκε. Αν ήθελε να τον αφήσει επειδή δεν είχε λεφτά, θα τον είχε αφήσει τότε», συμπληρώνει με νόημα. Ο ίδιος ο Πέτρος είχε πει σε συνέντευξή του ότι αποφάσισε να παντρευτεί την Τζένη όταν ένα βράδυ στη Μύκονο, καθώς ήταν ξαπλωμένοι και οι δύο, εκείνος της έλεγε ότι θέλει να φύγει από τον Τερζόπουλο και δεν ξέρει τι να κάνει, ότι κινδυνεύει να μείνει χωρίς δουλειά, χωρίς λεφτά, και δεν θα μπορούσε να της προσφέρει τίποτα. Η Τζένη εκείνο το βράδυ τού είπε: «Φύγε, θα τα καταφέρεις, κάνε τ’ όνειρό σου!».







Και ίσως γι’ αυτόν τον λόγο η Τζένη δεν ξιπάστηκε όσο άλλες κυρίες επώνυμων και πλούσιων. Δεν πήρε ποτέ μέρος στη χυδαιότητα της παντοδυναμίας των κοσμικών. Η καλύτερή της φίλη παρέμεινε η Χριστίνα, ένα κορίτσι που γνώρισε όταν ήταν 12 χρόνων στα γήπεδα του Πανελληνίου - η Χριστίνα έπαιζε μπάσκετ και η Τζένη έπαιζε τένις. Και οι αγαπημένες της βραδιές είναι αυτές που μπορεί να μιλάει ατέλειωτες ώρες για το νόημα της ζωής, για τις αξίες της αγάπης, για τα παιδιά της. «Η Τζένη και ο Πέτρος έπεσαν κι αυτοί στην παγίδα του να μιλάνε χωρίς να λένε τίποτα. Οπως τα περισσότερα ζευγάρια. Αν το είχαν καταλάβει εγκαίρως, θα είχαν προλάβει τον χωρισμό», λέει άνθρωπος που βρίσκεται πολύ κοντά και στους δύο. «Αν μιλούσαν έστω και μια φορά αληθινά μεταξύ τους... Εκτός κι αν το κάνουν τώρα...», συμπληρώνει.

Σήμερα που γράφεται αυτό το κείμενο η Τζένη βρίσκεται στην Πάτμο. Είχε πάει πρώτη φορά πριν από καμιά δεκαπενταριά χρόνια και από εκείνη τη στιγμή αποφάσισε ότι αυτό θέλει να είναι το νησί της. Ξυπνάει νωρίς το πρωί, πηγαίνει για τρέξιμο, κάνει βόλτες στο Μοναστήρι, διαλογίζεται, κάνει μπάνιο στη θάλασσα και σκέφτεται το μέλλον της. Θέλει να κάνει κάτι που να είναι χρήσιμο, να παραμένει αγαπημένη με τον Πέτρο, να τελειώσουν οι δημόσιες συζητήσεις για το διαζύγιό της. Δεν θέλει να μιλήσει, να σχολιάσει, να απαντήσει. Ξέρουν ότι η μόνη περίπτωση να αντιδράσει είναι αν κάποιος πειράξει τα παιδιά της. Τότε η γλυκιά Τζένη που μιλάει χαμηλόφωνα και είναι πάντα ψύχραιμη γίνεται άλλος άνθρωπος. Και όπως λέει ένας φίλος της, «η Τζένη είναι ένας πολύ καλός άνθρωπος. Είναι όμως και Σκορπιός. Και ο Σκορπιός δεν θέλει να τον πειράζεις».








Το μέλλον της Τζένης στην τηλεόραση
Η απόφαση της Τζένης να αλλάξει την προσωπική της ζωή δεν άφησε ανεπηρέαστη την τηλεοπτική της εικόνα. Η ψυχρή καλλονή που καταπίεζε τον αυθορμητισμό της για να είναι τέλεια έδωσε τους τελευταίους μήνες τη θέση της σε ένα κορίτσι που έβγαινε κάθε πρωί στην τηλεόραση έτοιμο να τσαλακωθεί, να αυτοσαρκαστεί, να γελάσει, να κλάψει, να τραγουδήσει φάλτσα, να κάνει γκριμάτσες, να πει αστεία ακόμη κι αν δεν είναι πετυχημένα. Δεν είναι τυχαίο δηλαδή ότι το τελευταίο εξάμηνο -μετά την απόφαση για τον χωρισμό- η Τζένη αποφάσισε να απελευθερωθεί και να βγάλει στην τηλεόραση το κορίτσι εκείνο που έκανε μόντελινγκ και είχε πλάκα. Οπως επίσης δεν είναι τυχαίο ότι τόσο οι τηλεθεάσεις όσο και οι τηλεκριτικές την αντάμειψαν με υψηλά νούμερα στα γυναικεία κοινά (την Τζένη την αγαπούν πάντα οι γυναίκες) και πολύ καλά σχόλια για τη σεμνή παρουσία της και τον τρόπο που χειριζόταν τα θέματα της εκπομπής. Αυτό το διάστημα η Τζένη είναι σε συζητήσεις με δυο κανάλια για ένα καινούριο project για το οποίο η ίδια έχει σχολιάσει ότι «θα βασίζεται στην ομάδα και όχι στον κεντρικό παρουσιαστή».








Ο ένας στη Μύκονο, ο άλλος στην Πάτμο
Στη μετά τον χωρισμό καθημερινότητά τους επέστρεψαν ο Πέτρος Κωστόπουλος και η Τζένη Μπαλατσινού ύστερα από την κοινή τους εμφάνιση στη Μύκονο για το πάρτι γενεθλίων του γιου τους, την Παρασκευή της 11ης Ιουλίου. Την επόμενη κιόλας μέρα, η Τζένη Μπαλατσινού επέστρεψε στην Πάτμο μόνη για να συνεχίσει τις διακοπές της και ο Πέτρος έμεινε στη Μύκονο για να συνεχίσει τις δικές του. Ο Πέτρος Κωστόπουλος πάντως συνεχίζει τις διακοπές του στη Μύκονο, έχοντας μαζί του τον γιο του αλλά και τη μεγάλη του κόρη. Το πρόγραμμά τους περιλαμβάνει εξορμήσεις στις παραλίες, δείχνοντας προτίμηση σε αυτές της Αγίας Αννας, της Φτελιάς και του Πλατύ Γιαλού. Την ίδια ώρα στο «ησυχαστήριο», όπως αποκαλεί την Πάτμο η Τζένη Μπαλατσινού, δείχνει να αποκτά ξανά τους χαμένους της ρυθμούς. Κολυμπώντας σε γνώριμα νερά, απολαμβάνει την πρωινή ζωή κάνοντας βουτιές και θαλάσσια σπορ στην παραλία του Κάμπου, όπου την εντόπισε με δύο φίλες της ο φωτογραφικός φακός του «ΘΕΜΑτος».



Τα τελευταία 16 χρόνια η Πάτμος αποτελούσε σταθερό προορισμό διακοπών για την οικογένεια Κωστόπουλου. Η ίδια η Τζένη μάλιστα έχει εκφράσει την επιθυμία της μέσω του προσωπικού της blog να περάσει τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής της εκεί. Αυτή η επιθυμία ήταν πιθανότατα και ο λόγος που επένδυσε στο Νησί της Αποκάλυψης αγοράζοντας ένα μικρό παλιό σπίτι στη Χώρα το οποίο δεν έχει καταφέρει ακόμα να ανακατασκευάσει.

Ο Πέτρος όμως σιχαίνεται την Πάτμο κι αν κάτι μπορεί να τον ανακουφίσει λίγο είναι ότι έτσι τουλάχιστον δεν θα ξαναπάει. Εκτός αν το κάνει κάποτε για την Τζένη... Ποιος μπορεί να ξέρει;

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.