..Η NanoFlowCell, μια εταιρία με έδρα στο Liechtenstein, εξελίσσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο οποίο η ενέργεια θα παράγεται από αλατόνερο. Το Quant e-Sportlimousine παρουσιάστηκε στη Γενεύη τον Μάρτιο, ενώ...
μέσα στο καλοκαίρι πήρε έγκριση για να δοκιμαστεί στον δρόμο.
Η τεχνολογία που κρύβει μέσα του το Quant e-Sportlimousine εξελίσσεται εδώ και 14 χρόνια. Υγρά με μεταλλικά άλατα τροφοδοτούν κυψέλες καυσίμου και το ρεύμα που παράγεται σε αυτές μεταφέρεται σε υπερπυκνωτές. Στο αυτοκίνητο υπάρχουν δύο δεξαμενές με χωρητικότητα 200 lt έκαστη, που του δίνουν αυτονομία 600 km.
Το πρωτότυπο Quant e-Sportlimousine έχει μήκος 5,25 m, με το ακριβές βάρος του να παραμένει άγνωστο. Έχει τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ 227 ίππων, από ένα σε κάθε τροχό, με τη συνολική ισχύ να περιορίζεται στα 650 PS. Η NanoFlowCell ισχυρίζεται ότι επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 2,8’’ και ότι η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h.
Η έγκριση του γερμανικού TÜV Süd επέτρεψε στο πρωτότυπο Quant e-Sportlimousine να βγάλει πινακίδες ώστε να μπορεί να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Έτσι θα δούμε και εμείς και η NanoFlowCell αν τα παραπάνω επιβεβαιώνονται στην πράξη ή αν πρόκειται για άλλο ένα project φιλόδοξο μεν, μη ρεαλιστικό δε.
μέσα στο καλοκαίρι πήρε έγκριση για να δοκιμαστεί στον δρόμο.
Η τεχνολογία που κρύβει μέσα του το Quant e-Sportlimousine εξελίσσεται εδώ και 14 χρόνια. Υγρά με μεταλλικά άλατα τροφοδοτούν κυψέλες καυσίμου και το ρεύμα που παράγεται σε αυτές μεταφέρεται σε υπερπυκνωτές. Στο αυτοκίνητο υπάρχουν δύο δεξαμενές με χωρητικότητα 200 lt έκαστη, που του δίνουν αυτονομία 600 km.
Το πρωτότυπο Quant e-Sportlimousine έχει μήκος 5,25 m, με το ακριβές βάρος του να παραμένει άγνωστο. Έχει τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ 227 ίππων, από ένα σε κάθε τροχό, με τη συνολική ισχύ να περιορίζεται στα 650 PS. Η NanoFlowCell ισχυρίζεται ότι επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 2,8’’ και ότι η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h.
Η έγκριση του γερμανικού TÜV Süd επέτρεψε στο πρωτότυπο Quant e-Sportlimousine να βγάλει πινακίδες ώστε να μπορεί να κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Έτσι θα δούμε και εμείς και η NanoFlowCell αν τα παραπάνω επιβεβαιώνονται στην πράξη ή αν πρόκειται για άλλο ένα project φιλόδοξο μεν, μη ρεαλιστικό δε.
drive.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.