Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Κωστόπουλος μιλάει για πρώτη φορά για τον χωρισμό του με την Μπαλατσινού


Για τον χωρισμό του από την Τζένη Μπαλατσινού, μίλησε για πρώτη φορά ο Πέτρος Κωστόπουλος στο περιοδικό "ΟΚ!"...



Με την Τζένη έχω ζήσει 20 χρόνια και έχουμε τρία παιδιά. Το μοντελάκι "βλέπω τα παιδιά μου το Σαββατοκύριακο", που έχουν καθιερώσει όσοι χωρίζουν και πλακώνονται δεν παίζει σε μας. Τα παιδιά μου θέλω να τα βλέπω κάθε μέρα και το ίδιο θέλει και η Τζένη. Έτσι θέλω να μεγαλώσει ο γιος μου. Θα τρώει, θα χ@@@ι και θα κατουράει μαζί με τον πατέρα του. Αλλά κάποιοι δεν θέλουν να το χωνέψουν. Έχω φτάσει σε σημείο να πιστεύω ότι και να πεθάνω θα λένε ότι είναι ψέμα, θα περιμένουν να εμφανιστώ στην Μύκονο. Θα με έχουν θάψει και θα βγάζουν θεωρίες συνωμοσίας σαν τον John Kennedy και τον Elvis Prisley".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.