Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Τραπατόνι: Είπα ναι στην Εθνική Ελλάδας


Στην Εθνική ομάδα αναζητούν τον διάδοχο του Κλάουντιο Ρανιέρι, οι πληροφορίες για τον Τζιοβάνι Τραπατόνι διαψεύστηκαν, ωστόσο ο 75χρονος τεχνικός δηλώνει...


 θετικός στην προοπτική ανάληψης της τεχνικής ηγεσίας.

Σύμφωνα με όσα δηλώνει ο ίδιος ο Τραπατόνι στο «corrieredellosport.it», είχε επαφή προκειμένου να διερευνηθούν οι προθέσεις και η διαθεσιμότητά του, χωρίς ωστόσο να κατονομάζει με ποιον (πρόεδρο της ΕΠΟ, μέλος της διοίκησης ή κάποιον άλλο από το περιβάλλον της ομάδας) μίλησε. Όπως ήταν μάλλον φυσικό ο έμπειρος προπονητής απάντησε θετικά, τονίζοντας ωστόσο πως δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη πρόταση, αλλά προσθέτοντας ότι είναι έτοιμος για μια τέτοια πρόκληση!

«Μου ζητήθηκε από τους Έλληνες να απαντήσω στην ερώτηση για το αν είμαι διαθέσιμος να αναλάβω την Εθνική και είπα «ναι», δεν είναι ακόμα προφανές, αν θα υπάρξει, τελικά, συμφωνία, αλλά εγώ τους έχω δώσει τη διαθεσιμότητα μου. Μέσα μου καίει ακόμη η φωτιά και θέλω να μεταδώσω την εμπειρία μου και την νοοτροπία μου στη διδασκαλία του ποδοσφαίρου» δήλωσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.