Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Αλβανός μακελάρης: Έλεγα στον ιδιοκτήτη του καταστήματος να μου φέρει μία γυναίκα και μέ 'γραφε στα @ρχιδια του...

Κυνικός κι αμετανόητος

Ο 31χρονος Αλβανός, περιέγραψε με κυνικό τρόπο το δολοφονικό αμόκ που τον κατέλαβε τους τελευταίους τρεις μήνες, προσπαθώντας ταυτόχρονα να δώσει κι έναν τόνο απενεχοποίησης για τις πράξεις του!...



Στην απολογία του ανέφερε πώς τον περασμένο Σεπτέμβριο, μαζί με τους συνεργούς του αποφάσισαν να ληστέψουν τον ιδιοκτήτη ανταλλακτηρίου στην Ομόνοια, από τον οποίο έκαναν λάθος κι αντί να του πάρουν τη σακούλα με τις 12.000 ευρώ που είχε πήρε την άλλη σακούλα που’ χε τάπερ με φαγητό.

"Μία μέρα, δεν θυμάμαι πότε ακριβώς, ήμασταν στην καφετέρια ΣΟΝΙΑ στην Αλεξάνδρας, εγώ ο Κλόντι και άλλα δύο ή τρία άτομα από την Αλβανία, που δεν θυμάμαι πως τους λένε και δεν τους έχω ξαναδεί από τότε.

Μόλις είχα έρθει από Χίο που είχα πάει σε ένα φίλο μου. Εκεί λοιπόν στο τραπέζι είπε ένα από αυτά τα παιδιά ότι υπάρχει ένας Άραβας στον Άγιο Παύλο που έχει WESTERN UNION και όταν φεύγει από το γραφείο παίρνει τα λεφτά σε μία σακούλα.

Αυτό μας το είπε επειδή μας είδε χωρίς λεφτά, για να πάμε να τον ληστέψουμε. Εμένα και του Κλόντι μας άρεσε αυτή η ιδέα και αποφασίσαμε να πάμε να ληστέψουμε τον Άραβα. Την επόμενη μέρα πήγαμε έξω από το μαγαζί και είδαμε τι ώρα φεύγει ο Άραβας. Την επόμενη αποφασίσαμε να κάνουμε τη δουλειά. Ο Κλόντι είχε ένα καλάσνικοφ που δεν ξέρω ποιος του το είχε δώσει. Είχαμε και ένα τζιπ Ford Maverick μαύρο που το είχε νοικιάσει ο Κλόντι από ένα γραφείο στην Συγγρού με μία πλαστή Βουλγαρική ταυτότητα, με όνομα Alexander.

Πήγαμε έξω από το μαγαζί του στις 9 το βράδυ και περιμέναμε να βγει. Με το που βγήκε, είδαμε ότι κρατούσε μια τσάντα. Εγώ κρατούσα το καλάσνικοφ. Πήγαμε να του πάρουμε την τσάντα και αυτός δεν την άφηνε. Τότε για να τον φοβίσω, του έριξα μια σφαίρα με το καλάσνικοφ και αυτός φοβήθηκε και άφησε την τσάντα. Την πήραμε, μπήκαμε στο τζιπ και φύγαμε. Μέσα στο αυτοκίνητο είδαμε ότι η σακούλα είχε τάπερ. Ήπιαμε έναν καφέ και φύγαμε".

Το δολοφονικό αμόκ

Σε ότι αφορά το κρεσέντο των ένοπλων επιθέσεων εναντίον νυχτερινών καταστημάτων, που πραγματοποίησε κοινή συνιστώσα φαίνεται πώς ήταν οι γυναίκες. Γυναίκες από τις οποίες φαίνεται ότι τον είχαν απορρίψει κι αυτός ξεσπούσε στα μαγαζιά μέσα στα οποία βρίσκονταν. Λέει συγκεκριμένα για τους πυροβολισμούς σε μπαρ, στην οδό Μιχαλακοπούλου:

«Μετά από λίγες μέρες έπινα με κάτι Αλβανούς σε ένα καφενείο στον Άγιο Παύλο.

Κάποια στιγμή οι άλλοι φύγανε και έμεινα εγώ με ένα παιδί από το Φιέρι που το λένε Νάπε. Επειδή θέλαμε να πιούμε και άλλο ποτό μου έιπε να πάμε σε ένα μαγαζί στη Μιχαλακοπούλου που αν δεν κάνω λάθος το λένε ΚΑΒΟ.

Εκεί πήγαμε με το αυτοκίνητό του ένα SMART. Μπήκαμε στο μαγαζί και ήπιαμε ποτό. Στο μπαρ καθόταν μια κοπέλα που μου άρεσε και είπα σε ένα σερβιτόρο να μου τη φέρει στο τραπέζι. Αυτός όμως μου είπε: "Πήγαινε φέρτη μόνος σου".

Αυτό έγινε άλλες δύο τρεις φορές. Του έλεγα να μου τη φέρει και αυτός με "έγραφε" στα αρ........ του. Νευρίασα έβγαλα ένα περίστροφο που είχα μέσα στο τσαντάκι που φορούσα και πυροβόλησα δύο φορές.

Μετά από αυτό φύγαμε από το μαγαζί και πήγαμε σε ένα άλλο κωλόμπαρο που είναι εκεί κοντά. Στο μαγαζί αυτό πήγαμε να πιούμε ποτό. Μετά από λίγο ήρθε αστυνομία και τους είδαμε ότι κοιτούσαν το SMART του Νάπε που το είχαμε παρκάρει εκεί κοντά. Τελειώσαμε το ποτό, βγήκαμε από το μαγαζί και φύγαμε. Το αμάξι το αφήσαμε εκεί και εγώ πήγα στο ξενοδοχείο».

Η δολοφονία στο Μεταξουργείο

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε για το φονικό σε μπαρ στην πλατεία του Αγίου Παύλου, στο Μεταξουργείο. Στόχος του, όπως λέει, ήταν ο ιδιοκτήτης του μπαρ, ο οποίος είχε ξυλοφορτώσει έναν φίλο του. Δεν είχε υπολογίσει όπως λέει ότι από τους πυροβολισμούς θα σκότωνε έναν 43χρονο Έλληνα – υπάλληλο του αεροδρομίου.

«Μετά από αυτό έφυγα και πήγα για μια μέρα στη Χίο για ένα δικαστήριο που είχα και για να δω ένα φίλο μου.

Όταν γύρισα από τη Χίο, βρέθηκα με τον Όλντι και μου είπε για έναν καβγά που είχε γίνει. Μου είπε ότι είχε φάει ξύλο σε ένα μαγαζί στον Άγιο Παύλο. Μετά το ξύλο που έφαγε πήρε τηλέφωνο τον Κλόντι και τον Κούμπα και τους είπε τι έγινε.

Δεν ξέρω πως συναντηθήκαμε αλλά μετά από είκοσι λεπτά πήγαν με το μαύρο Ford και πυροβόλησαν με το καλάσνικοφ το μαγαζί. Ο Όλντι πυροβόλησε και μέσα στο αυτοκίνητο ο οδηγός ήταν ο Κλόντι και ο Κούμπα. Δεν θυμάμαι τώρα.

Το καλάσνικοφ ήταν το ίδιο με αυτό που είχα πυροβολήσει τον Άραβα στη WESTERN UNION. Από την τηλεόραση έμαθα ότι εκείνο το βράδυ είχε σκοτωθεί ένας Έλληνας μέσα στο μαγαζί. Τυχαία την έφαγε την σφαίρα. Μετά από πέντε μέρες δώσαμε το Ford στο γραφείο και πήραμε ένα ασημί Volvo κούρσα.

Μια μέρα αφού είχαμε πάρει το Volvo με πήρε τηλέφωνο στο κινητό μου που δεν θυμάμαι τον αριθμό ένας φίλος μου από την Αλβανία που δεν θέλω να σας πω πως τον λένε. Αυτός ο φίλος μου ξέρω ότι είχε τσακωθεί με έναν Αλβανό πριν από 10 χρόνια.

Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε ότι αυτός που είχαν τσακωθεί ήταν σε ένα καφενείο κοντά στην Φυλής. Πήραμε το Volvo, εγώ ο Όλντι που οδηγούσε και ο Κούμπα και πήγαμε στο καφενείο. Αφήσαμε το αυτοκίνητο σε ένα στενό και ο Όλντι βγήκε από το αυτοκίνητο με το καλάσνικοφ που είχαμε πυροβολήσει και τις άλλες φορές.

Πήγε μπροστά στο μαγαζί και άρχισε να πυροβολεί. Μετά την επίθεση στο καφενείο, παρολίγο να πέσουμε πάνω σε αστυνομικούς που είχαν μπλοκάρει τον δρόμο. Προσπαθήσαμε να τους ξεφύγουμε, μπήκαμε αντίθετα σε έναν δρόμο και μας χάσανε. Μόλις είδαμε ότι δεν υπάρχουν αστυνομικοί, αφήσαμε το αυτοκίνητο σε ένα βουνό. Εγώ από εκεί έφυγα με ταξί και οι άλοι με τα πόδια. Μετά βρεθήκαμε στην πλατεία Κολιάτσου».


Το μακελειό στο Μικρολόμανο και η Ρεζάτα

Σε ότι αφορά το μακελειό στο Μικρολίμανο ανέφερε ότι έπινε ποτά με δύο εργαζόμενες του μαγαζιού και πώς δε θυμάται γιατί πήγε στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, σε απόσταση μόλις 15 μέτρων, άρπαξε το καλάσνικοφ κι επέστρεψε πυροβολώντας.

«Μετά από αυτό που έγινε στο καφενείο, περίπου δέκα μέρες μετά, γνώρισα στην Ομόνοια μια κοπέλα από την Αλβανία που τη λένε Ρεζάρτα. Η Ρεζάρτα πουλάει κάρτες VODAFONE στο Μετρό. Μου άρεσε και τα "φτιάξαμε". Αποφασίσαμε να συγκατοικήσουμε και ψάχναμε να βρούμε σπίτι. Βρήκαμε ένα στο Μαρούσι και πήγαμε να το νοικιάσουμε. Όταν πήγαμε για τα συμβόλαια, εκτό από την Ρεζάρτα και εμένα ήταν και μια φίλη της Αλβανίδα, που τη λένε Ίντα.

Πληρώσαμε 800 ευρώ για προκαταβολή και κλείσαμε το σπίτι. Τα λεφτά αυτά μου τα έδωσε ο Όλντι γιατί θα έμενε και αυτός με τον Κούμπα στο σπίτι. Τα είχε βρει γιατί είχε κλέψει 1.500 ευρώ από κάποιον μέσα στο λεωφορείο.

Το βάψαμε με τον Κούμπα και ήμασταν έτοιμοι να αγοράσουμε έπιπλα. Ενώ περιμέναμε να αγοράσουμε τα έπιπλα, αποφασίσαμε εγώ, ο Όλντι (καταζητούμενος), ο Κούμπα (Πολωνός καταζητούμενος) και ο Κλόντι (Γκλοντιάν συνελήφθη Σεπόλια μαζί με Δήμο Μέτσι), να φύγουμε από το ξενοδοχείο που μέναμε στη Καλλιθέα και να πάμε σε ένα πιο φθηνό στο Μικρολίμανο.

Νοικιάσαμε το 14 και το 15 δωμάτιο. Εκεί πήγαμε την προηγούμενη Πέμπτη. Την Παρασκευή το απόγευμα ήρθαν να μας δουν δύο φίλοι του Κλόντι και η Ρεζάρτα. Μόλις έφυγαν εγώ με τον Κλόντι και τον Όλντι πήγαμε στα Everest στη Συγγρού να πιούμε καφέ.

Μόλις τον ήπιαμε ο Όλντι και Κλόντι πήγαν να κλέψουν στο μετρό και εγώ γύρισα στο Μικρολίμανο. Όπως πήγαινα στο ξενοδοχείο άκουσα μουσική από ένα μαγαζί και μπήκα μέσα να πιω ένα ποτό. Κάθισα στο μπαρ, ήπια ένα ουίσκι και έπιασα κουβέντα με δύο κοπέλες που ήταν δίπλα μου.

Κέρασα κάτι σφηνάκια αυτές τις κοπέλες και την μπαργούμαν και παρήγγειλα και δεύτερο ουίσκι. Από το πρώτο ουίσκι όμως που είχα πιει δεν ένοιωθα καλά, είχε βαρύνει το κεφάλι μου, δεν μπορούσε να περπατήσω και δεν ήξερα τι έλεγα. Πήρα τηλέφωνο τον Όλντι και τον Κλόντι για να έρθουν εκεί. Ήρθαν ήπιαν ένα ποτό και φύγαμε και οι τρεις μαζί. Πήγαμε στο ξενοδοχείο, ανέβηκα στο δωμάτιο, πήρα το καλάσνικοφ και γύρισα στο μαγαζί. Οι άλλοι μου έλεγαν να αφήσω το καλάσνικοφ και να καθίσω στο ξενοδοχείο.

Εγώ όμως δεν τους άκουγα. Είχα τρελαθεί. Με το καλάσνικοφ στα χέρια πήγα έξω από το μαγαζί που ήμουν πριν και πυροβόλησα 15-20 φορές στα τζάμια. Δεν ξέρω γιατί άρχισα να πυροβολώ. Δεν θυμάμαι τίποτα. Όταν σταμάτησα να πυροβολώ έφυγα τρέχοντας με το όπλα στα χέρια, σταμάτησα ένα ταξί που περνούσε, μπήκα μέσα και είπα στον οδηγό να με πάει βόλτα στην Αθήνα.

Όταν φτάσαμε στα δικαστήρια στην Αθήνα του είπα να σταματήσει. Τον πλήρωσα και έφυγε. Κοιμήθηκα εκεί σε κάτι δέντρα που έχει το πάρκο. Ήρθε ο Κλόντι να πάρει το καλάσνικοφ για να το πετάξει. Μου είπε ότι θα το πέταγε στο Μικρολίμανο στη θάλασσα, εκεί κοντά που έριξα τους πυροβολισμούς. Μόλις έφυγε, ο Κλόντι, με πήρε τηλέφωνο ένα φίλος μου που είναι στις φυλακές της Πάτρας για ναρκωτικά. Τον λένε Ρίκου και είναι από την Αλβανία. Του είπα ότι ήθελα ένα σπίτι να κρυφτώ και μου είπε να πάω στο σπίτι του αδερφού του. Θα μου έστελνε αυτός έναν φίλο του για να με πάρει. Μετά από λίγη ώρα ήρθε στα δικαστήρια η Ρεζάρτα. Μόλις έφθασε μπήκαμε και οι δύο στο ταξί και μας πήγε στο σπίτι που με πιάσατε σήμερα. Φθάσαμε εκεί, μέσα στο σπίτι ήταν ο αδερφός του Ρίκου και άλλο ένα παιδί. Ενώ ήμουν εκεί, με πήρε τηλέφωνο ο Ρίκου και με ρώτησε αν αυτό που έλεγαν στην τηλεόραση για τους πυροβολισμούς στο Μικρολίμανο το είχα κάνει εγώ. Εγώ του είπα ναι και μου είπε να φύγω από το σπίτι για να μην μπλέξει ο αδερφός του. Μόλις έφυγε η Ρεζάρτα από το σπίτι και πήγε στο δικό της, με πήρε τηλέφωνο και με ρώτησε το ίδιο, αν είχα κάνει κάτι. Μου είπε ότι ήθελε να πάρει την προκαταβολή που είχαμε δώσει για το σπίτι πίσω και ότι δεν ήθελε να έχει καμία σχέση μαζί μου. Τις επόμενες μέρες δεν βγήκα καθόλου από το σπίτι, μου έφερναν φαγητό και είχε αποφασίσει να μείνω λίγα βράδια μέχρι να βρω που θα πάω. Όμως με προλάβατε εσείς και με πιάσατε»...

Εν τω μεταξύ, χθες το βράδυ, το εν λόγω μπαρ άνοιξε και πάλι τις πόρτες του, με τους ιδιοκτήτες του καταστήματος να προσφέρουν τα χρήματα από τις εισπράξεις στα θύματα του Αλβανού μακελάρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.