Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

Ο Λάμπης Λιβιεράτος μιλά για την περιπέτεια της υγείας του

"Νιώθω ότι αυτή η σκοτεινή περίοδος της ζωής μου έχει περάσει ανεπιστρεπτί και μοιάζει σαν ένα κακό όνειρο" δήλωσε ο τραγουδιστής Λάμπης Λιβιεράτος στο ένθετο "Secret".
"Επιστρέφω μετά από τρία χρόνια αποχής. Αισθάνομαι ...
ακριβώς όπως ένας άνθρωπος που ξυπνάει από έναν κακό εφιάλτη και νιώθει απίστευτη χαρά καθώς ήταν μόνο ένα κακό όνειρο, απλά πολύ ζωντανό" συμπληρώνει ο τραγουδιστής.

Αυτό που τον βοήθησε να ξεπεράσει τα όποια προβλήματα και να γυρίσει ξανά στον χώρο της μουσικής ήταν η μουσική όπως αναφέρει ο ίδιος. "Η μουσική ήταν το φάρμακό μου και η ψυχοθεραπεία μου. Αυτό το χρωστάω στον αγαπημένο μου φίλο Θάνο Καλλίρη, ο οποίος μου έδωσε την ευκαιρία να κάνω αυτή την ψυχοθεραπεία, και φυσικά, στους πολύ καλούς μου φίλους που στάθηκαν δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές δίνοντας μου δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω την πορεία μου. Η τελική όμως απόφαση γι αυτό ήταν καθαρά δική μου".


πηγή: Παραπολιτικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.