Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Καλημέρααααα!!!!!!Ανεκδοτάκιιιιιι!!!!

Ο Γιάννης νοιώθει ότι ο Άγιος Πέτρος τον καλεί κοντά του. Λέει λοιπόν στη γυναίκα του.
Γυναίκα, ξέρεις ότι σ' όλη τη ζωή μου σου στάθηκα πιστός, το ίδιο πιστεύω και συ. Θέλω να συνεχίσεις να μου είσαι πιστή και τώρα που θα πεθάνω, γιατί αν με απαιτήσεις, δεν ...


θα μπορώ να ησυχάσω και θα στριφογυρνάω στο μνήμα μου.
Έδωσε όρκο πίστης η γυναίκα κι έτσι έφυγε ο σύζυγος ήρεμος για το μεγάλο ταξίδι.
Πέρασαν τα χρόνια, πεθαίνει κι η γυναίκα. Όταν έφτασε στον παράδεισο, θέλησε να ξαναδεί τον αγαπημένο της.
Μπορώ να δω το Γιάννη μου, Άγιε Πέτρο;
Επώνυμο;
Ταδόπουλος.
Ψάχνει στα βιβλία του...
Δεν τον βρίσκω πουθενά. Μήπως είναι στη κόλαση;
Αποκλείεται! Ήταν άγιος άνθρωπος ο Γιάννης μου.
Ξαναψάχνει...
Μπα! Τίποτα! Μήπως είχε κανένα παρατσούκλι;
Όχι, Γιαννάκη τον λέγαμε!
Δε βλέπω τίποτα. Βοηθήστε
με λίγο, πέστε μου κάποιο χαρακτηριστικό του, κάποια κουβέντα του...
Πριν πεθάνει, μου ζήτησε να μην τον απατήσω, γιατί θα στριφογυρνάει στον τάφο του.
Έτσι πες κυρά μου!... Ρε παιδιά, φωνάξτε το Γιάννη τον ανεμιστήρα........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.