Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Βαρουφάκης: Μου έφεραν ένα χαρτί που ήμουν έτοιμος να υπογράψω αλλά... [video]

Μου το έφερε ο Μοσκοβισί, το πήρε ο Ντάισελμπλουμ

Την πεποίθηση ότι θα υπάρξει συμφωνία μεταξύ της Ελλάδας και των Ευρωπαίων εταίρων εξέφρασε ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου μετά το τέλος του Eurogroup...



«Δεν έχω αμφιβολία ότι οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν ότι θα υπάρξει συμφωνία που θα είναι θεραπευτική για την Ελλάδα και καλή για την Ευρωζώνη» είπε.

Ωστόσο ο κ. Βαρουφάκης εξήγησε τους λόγους που δεν κατέληξαν κάπου οι σημερινές συνομιλίες στο Eurogroup.

Ο κ. Μοσκοβισί μας παρουσίασε πριν από το Eurogroup ένα κείμενο, το οποίο ήμουν έτοιμος να υπογράψω. Το κείμενο αυτό απεσύρθη λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του Eurogroup από τον κ. Ντέισελμπλουμ» δήλωσε.

«Ήμασταν έτοιμοι να μην αναλάβουμε καμία δράση που θα αποτελούσε απειλή εκτροχιασμού του τρέχοντος προγράμματος. Ο μόνος όρος που θέταμε είναι να μην ζητηθούμε να λάβουμε μέτρα που είναι υπέρ της ύφεσης και δεν αντιμετωπίζουν την ανθρωπιστική κρίση».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.