Σάββατο 29 Αυγούστου 2015

Σάλος: "Δοκίμασα με γυναίκα, σιγουρέψα ότι θέλω άντρες"!

ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ Ελληνίδα ηθοποιός αποκαλύπτει...
Πρόκειται για την Καίτη Φίνου, που όπως σχολίασε σε δήλωσή της ήπιε τρία ποτήρια ουίσκι αλλά δεν κατάφερε να κάνει ό,τι είχε στο μυαλό της...

Διαβάστε αναλυτικά:

Κάποια στιγμή, σκέφτηκα μήπως είμαι λεσβiα και αποφάσισα να δοκιμάσω να πάω με μία γυναίκα για να δω τι μου συμβαίνει τελικά. Ήπια, λοιπόν, τρία ποτήρια ουίσκι και είπα «θα το κάνω»!

Δεν μου έκατσε ούτε αυτό. Και όταν άρχισα να συνέρχομαι από το ποτό, ήθελα, αν γινόταν, να κοιμηθώ στο πάτωμα, για να μην την αισθάνομαι δίπλα μου. Τουλάχιστον, σιγουρεύτηκα ότι μου αρέσουν οι άντρες. Για πέντε χρόνια δεν έκανα τίποτα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.