Τετάρτη 26 Αυγούστου 2015

Καλημέραααα!!!!Ανεκδοτάκιιιιιι!!!!!!

Πάει ένας παντρεμένος με πρόβλημα πρόωρης εκσπερμάτωσης στο γιατρό. Του λέει: "Γιατρέ, βοήθησέ με! Δεν μπορώ να ευχαριστηθώ το σεξ, εκσπερματώνω πολύ γρήγορα!"
Του δίνει ο γιατρός ένα... πιστόλι και του λέει: "Πάρε αυτό, είναι ένα πιστόλι κρότου λάμψης! Κάθε φορά που πας να τελειώσεις, θα ρίχνεις μία με το πιστόλι κι απ' το θόρυβο σου θα τρομάζεις και θα μαγκώνεσαι". Ok λέει ο παντρεμένος.

Την άλλη μέρα επιστρέφει στο γιατρό και του λέει: "Γιατρέ τζίφος η θεραπεία! Κάναμε χτές 69 με τη γυναίκα μου και πάνω λοιπόν που κόντευα, τραβάω μια πιστολιά και... Πρώτον, χέστηκε η γυναίκα μου απ' το φόβο της στα μούτρα μου! Δεύτερον, μου τον δάγκωσε απ' την τρομάρα της και παραλίγο να μου τον κόψει! Και τρίτον, πετάχτηκε ένας απ' τη ντουλάπα με τα χέρια ψηλά και φώναζε παραδίνομαι!!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.