Με μοναδικό "πρωταγωνιστή" τον πρόεδρό της Βαγγέλη Μεϊμαράκη "κυκλοφόρησε" η Νέα Δημοκρατία το τελευταίο προεκλογικό της σποτ, μόλις τρεις μέρες πριν από τις εκλογές της Κυριακής...
Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας είναι ο απόλυτος... πρωταγωνιστής. Αυτή τη φορά δεν έχει μαζί του νεολαίους. Είναι μόνος του με φόντο μια ελληνική σημαία και απευθύνεται στους ψηφοφόρους.
Τονίζει πως η Ελλάδα μπορεί να πετύχει, μιλά για χαμένες ευκαιρίες εξαιτίας "πειραμάτων" και "διχασμού", επαναλαμβάνει πως δεν έχει υποσχεθεί τίποτα κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου και δεσμεύεται σε τρία πράγματα:
- Σε μια εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης, μια κυβέρνηση όλων των Ελλήνων που θα αξιοποιήσει τους ικανούς και τους άξιους
- Σε ένα εθνικό σχέδιο ανάπτυξης που δεν θα αλλάζει από κυβέρνηση σε κυβέρνηση και
- Σε μια εθνική ομάδα διαπραγμάτευσης γιατί μόνο όταν διεκδικούμε μαζί, κερδίζουμε μαζί



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.