
Ο πρώην υπουργός σχολιάζει το νόμο Παππά...
Με την αντίληψη της πλειοδοσίας που διέπει το νομοσχέδιο για την αδειοδότηση των καναλιών διαφώνησε ο πρώην υπουργός Θοδωρής Ρουσόπουλος σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό «Παραπολιτικά 90.1 FM» και στην εκπομπή «Σκληρό Ροκ» του Σεραφείμ Κοτρώτσου, κληθείς να σχολιάσει το νομοσχέδιο Παππά που συζητείται στη Βουλή.
Ο πρώην υπουργός που ήταν ο εισηγητής του «βασικού μετόχου» στην κυβέρνηση Καραμανλή όταν ανεπιτυχώς επιχείρησε να τα βάλει με τους ολιγάρχες των μίντια… Δήλωσε ότι δεν μπορεί όποιος δίνει περισσότερα χρήματα να κερδίζει την άδεια: «Η συχνότητα είναι δημόσιο αγαθό… Η ενημέρωση και η ψυχαγωγία σε μια χώρα είναι πολύ σημαντική υπόθεση… Άρα το πού πηγαίνει η ενημέρωση και ο πολιτισμός δεν είναι κάτι που δεν σε ενδιαφέρει» και συμπλήρωσε χαρακτηριστικά «Αν για παράδειγμα έρθει ο κ. Κότς, ο τούρκος επιχειρηματίας που έχει τηλεοράσεις, μεγάλα έργα και πολλά δις στην Τουρκία και δώσει αντί για 5 ή 10 εκ. ευρώ, 50 και 100 εκ. ευρώ, αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πάρει όλες τις συχνότητες»;
Σε άλλο σημείο ο Θοδωρής Ρουσόπουλος δήλωσε για το σπάσιμο του μονοπωλίου της DIGEA που προβλέπει ο νόμος Παππά, «Από το 2006 έως το 2008 συζητούσαν τα ιδιωτικά κανάλια με την ΕΡΤ για να φτιαχτεί ένας ενιαίος φορέας… Το 2009 μετά την πτώση της κυβέρνησης Καραμανλή η νέα κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, είτε δεν το αντιλήφθη είτε το άφησε να γίνει στα «πλάγια»… δημιουργήθηκε ο ιδιωτικός φορέας DIGEA και η ΕΡΤ έμεινε απέξω. Από εκεί που η ΕΡΤ ήταν η ατμομηχανή του ψηφιακού συστήματος έμεινε εκτός παιχνιδιού. Πρέπει να είναι εντός του παιγνίου η ΕΡΤ δεν το συζητάει κανένας αυτό… Αλλά εάν πάει να δημιουργήσει τώρα δική της πλατφόρμα φοβούμαι ότι θα της πουν πως επειδή έχει κρατικό χρήμα και επιχορηγείται από το τέλος συχνότητας εμπίπτει στις διατάξεις περί αθέμιτου ανταγωνισμού».
Τέλος ο πρώην υπουργός προέβλεψε ότι η αδειοδότηση θα γίνει του χρόνου το καλοκαίρι, λαμβάνοντας υπόψιν τις προσφυγές και κατέληξε με την ευχή «Μακάρι για να τελειώνει αυτό το όνειδος»!



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.