
Σοβαρά επεισόδια στον περιβάλλοντα χώρο του ΟΑΚΑ μετάξυ των οπαδών του Παναθηναϊκού και της Καρσίγιακα, τα οποία είχαν σαν αποτέλεσμα να τραυματιστούν δύο Τούρκοι οπαδοί...
Οι φίλοι της Καρσίγακα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο, όντας εκτός κινδύνου. Έχουν μώλωπες, ενώ ο ένας οπαδός έχει τραύμα στο μπούτι από αιχμηρό αντικείμενο.
Να σημειωθεί πως ο Παναθηναϊκός ξεκαθαρίζει πως δεν φέρει ευθύνη για το περιστατικό, καθώς τα επεισόδια έγιναν πολύ μακρία από το χώρο του γηπέδου.
"Μέσα στο γήπεδο και στον περιβάλλοντα χώρο, όπου η ΚΑΕ έχει ευθύνη και δικαιοδοσία, δεν έχει λάβει χώρα τέτοιο περιστατικό", αναφέρει η "πράσινη" ΚΑΕ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.