Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2015

Handelsblad: Η Ολλανδία υπέρ στο κούρεμα του ελληνικού χρέους


Πολύ αισιόδοξες θεωρεί τις προβλέψεις της ΕΕ για την Ελλάδα το ολλανδικό Centraal Planbureau (CPB) και τάσσεται υπέρ ενός κουρέματος...




του ελληνικού χρέους, σημειώνει σε σημερινό ρεπορτάζ της η ολλανδική εφημερίδα Handelsblad.

Σύμφωνα με τη Λάουρα Βαν Γκιστ η διευθύντρια του Centraal Planbureau - το κύριο συμβουλευτικό όργανο της ολλανδικής κυβέρνησης για οικονομικά θέματα - "η πολιτική ηγεσία πρέπει να διερωτηθεί κατά πόσον είναι ρεαλιστικό να εκκινεί από την αφετηρία ότι οι χρηματοπιστωτικές αγορές πρόκειται να αναλάβουν εν ευθέτω χρόνω το ελληνικό χρέος και δεν θα καταστεί αναγκαίο ένα τέταρτο πρόγραμμα διάσωσης".

"Οι ευρωπαϊκοί θεσμοί θα μπορούσαν να δουν ότι το ΔΝΤ ρύθμισε το θέμα της διάσωσης αναπτυσσόμενων χωρών μέσω της χρηματοδοτικής βοήθειας" υπογραμμίζει, σημειώνοντας ότι "τους πρότεινε την προοπτική μιας μορφής ελάφρυνσης του χρέους. Η ‘καλή συμπεριφορά’ επιβραβευόταν εμφαντικά μετά από περιόδους τριών ετών" συμπληρώνει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.