Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2016

Σταματά τη διαφήμιση σε μέσα που προβάλλουν τον Λαζόπουλο η μεγαλύτερη εταιρεία αλκοολούχων ποτών


Η παλαιότερη Ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα, η ΑΜΒΥΞ Α.Ε. ανακοίνωσε σήμερα ότι...


 σταματά να πληρώνει διαφημιστικές καμπάνιες σε μέσα που δίνουν βήμα στον Λάκη Λαζόπουλο.
Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, Αλβέρτος Ρεβάχ, μέσα από τον λογαριασμό του στο Facebookανέφερε: «Απλά πράγματα: η δική μας εταιρεία δεν πρόκειται να δώσει ξανά ούτε ένα ευρώ σε μέσο το οποίο δίνει βήμα στον Λαζόπουλο.
»Δεν γίνεται να στηρίζουμε με τα λεφτά των καταναλωτών που πληρώνουν για τα προϊόντα μας, ανθρώπους που προσβάλουν, πέρα από τη νοημοσύνη και την ηθική μας, τους ανάπηρους, όποιοι και όπου να είναι.
Ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλες εταιρείες».
Η Aμβυξ Α.Ε. από το 1917 αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα διάσημες μάρκες ποτών, μπύρας, και άλλων αλκοολούχων (αλλά και μη) προϊόντων, από τα πιο γνωστά στην αγορά. Μάλιστα, από 1η Απριλίου αναλαμβάνει και το χαρτοφυλάκιο ποτών της BACARDI , μετά την αποχώρηση της τελευταίας από την ελληνική αγορά.
Το χαρτοφυλάκιο της Bacardi περιλαμβάνει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες και κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ρούμι BACARDl®, την βότκα GREY GOOSE®, τα blended Scotch ουίσκι DEWAR’S®, το τζιν BOMBAY SAPPHIRE®, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους MARTINI®, καθώς και άλλα κορυφαία και ανερχόμενα σήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.