Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

H πιο καυτή... πενηντάρα της Ελλάδας! [εικόνες]


Σταθερή αξία στον χώρο της ελληνικής showbiz και φροντίζει να το επιβεβαιώνει σε κάθε της εμφάνιση....



«Τα οπίσθιά μου δεν υποτάσσονται στους νόμους της βαρύτητας, οπότε τι να ασφαλίσω; Κυριολεκτικά δεν τα έχω φτιάξει γιατί τα έχω τόσα χρόνια, τότε δεν τα έφτιαχναν. Στην οικογένεια έχουμε όλοι καλά οπίσθια και η αδερφή μου έχει πολύ δυνατά επίσης. Ο μπαμπάς μου με έλεγε εμένα πλατεία Συντάγματος και την αδερφή μου πλατεία Ομονοίας -είναι λίγο πιο μικρά».
«Θα έκανα γυμνή φωτογράφιση, μπορεί και χωρίς λεφτά. Δεν θα έκαν γυμνό για φιλανθρωπικό σκοπό, το θεωρώ πολύ fake, σημαίνει ότι θες να το κάνεις και ψάχνεις να βρεις έναν λόγο».
Ο λόγος για την Μάγκυ Χαραλαμπίδου η οποία παρά τα 50 χρόνια της, δείχνει πιο σέξι από ποτέ όπως φαίνεται και στο instagram της.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.