
Η επόμενη ταινία του Τζέιμς Μποντ όπως όλα δείχνουν θα είναι πολύ διαφορετική...
Κι αυτό γιατί όπως φαίνεται δεν θα αλλάξει μόνο ο πρωταγωνιστής Ντάνιελ Γκρεγκ, αλλά και ο σκηνοθέτης της!
Ο Σαμ Μέντες, ο οποίος έχει σκηνοθετήσει τις δύο τελευταίες ταινίες Μποντ, το Skyfallκαι το Spectre, μιλώντας στο φεστιβάλ Λογοτεχνίας της Ουαλίας, Hay, δήλωσε ότι δεν θα σκηνοθετήσει τον επόμενο Τζέιμς Μποντ.
«Ήταν μια απίστευτη περιπέτεια. Λάτρεψε την κάθε στιγμή της, αλλά νομίζω ότι ήρθε η ώρα για κάποιον άλλο, τόνισε ξεκαθαρίζοντας ότι ο επόμενος Τζέιμς Μποντ θα είναι πολύ διαφορετικός.
Από την άλλη το θρίλερ για το ποιος θα είναι ο νέος Τζέιμς Μποντ μετά την άρνηση του Ντάνιελ Γκρεγκ να συνεχίσει ακόμα και με αμοιβή 90 εκατ. ευρώ, καλά κρατεί. Φυσικά τα ονόματα του Τομ Χίντλεστον και του Άιντρις Έλμπα παραμένουν τα επικρατέστερα.
Ο ίδιος ο Μέντες σχολίασε γι’ αυτό:
«Δεν είναι δημοκρατία. Η Μπάρμπαρα Μπρόκολι θα αποφασίσει ποιος θα είναι ο επόμενος Μποντ, τέλος της ιστορίας», αναφερόμενος και στο πόσο επιτυχημένη ήταν η επιλογή του Γκρεγκ από την Μπρόκολι, ο οποίος τότε ήταν σχετικά άγνωστος και είχε θεωρηθεί ότι δεν θα μπορούσε να ενσαρκώσει καλά τον Μποντ. Τελικά τώρα θεωρείται ένας από τους καλύτερους Μποντ της ιστορίας…



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.