Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Τέλη Αυγούστου η πρώτη πτήση υδροπλάνου στην Ελλάδα


Το πρώτο υδροπλάνο είναι εφικτό να πετάξει αμέσως μετά το Δεκαπενταύγουστο, εκτελώντας...


 την πτήση Παξοί - Κέρκυρα, αφού το δεύτερο υδατοδρόμιο της χώρας, των Παξών, έρχεται να συμπληρώσει το πρώτο, το κερκυρέικο.
Αυτό είπε σε συνέντευξή του στον Αθήνα 9,84 ο πρόεδρος της εταιρίας «Ελληνικά Υδατοδρόμια» κ. Τάσος Γκόβας.
Άλλα σημεία της συνέντευξης:
Το εισιτήριο Κέρκυρα - Παξοί θα στοιχίζει 45 ευρώ
Η πτήση θα διαρκεί 15 λεπτά
Τα δρομολόγια θα γίνονται από την ανατολή μέχρι τη δύση του ήλιου
Τ΄αεροπλάνα θα έχουν 19 θέσεις
Σύντομα θα τεθεί σε διαβούλευση σχέδιο νόμου για επενδύσεις υδατοδρομίων, που θα στοιχίζουν από 100.000 ευρώ σε μικρά νησιά
Στην Αττική θα γίνουν υδατοδρόμια στον Άγιο Κοσμά, το ΣΕΦ, τη Ραφήνα και το Λαύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.