Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Στάση εργασίας την Τετάρτη των εργαζομένων στα δημόσια νοσοκομεία


Σε τετράωρη πανελλαδική στάση εργασίας την Τετάρτη, από τις 11.00 έως τις 15.00, στο ΕΣΥ, την Πρόνοια και το ΕΚΑΒ, προχωρά...


 η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ).
Όπως τονίζει, η ΠΟΕΔΗΝ λέει όχι στη διάλυση του ΕΣΥ, της Πρόνοιας, του ΕΚΑΒ και τις μεσαιωνικές συμβάσεις έργου.
Προσθέτει ότι διεκδικεί:
Μόνιμη σταθερή εργασία για όλους
Επαρκή στελέχωση και χρηματοδότηση του ΕΣΥ και της Πρόνοιας
Δωρεάν Δημόσια Υγεία – Πρόνοια με καθολική πρόσβαση
Απόσυρση του αντιασφαλιστικού νόμου
Ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά
Ανάκτηση μνημονιακών απωλειών.
Την ίδια μέρα, καλεί σε συγκεντρώσεις:
Για την Αττική 11.30πμ έξω από το Υπουργείο Υγείας. Οι εκδηλώσεις της Συγκέντρωσης θα ξεκινήσουν στις 8.30 π.μ.
Για την περιφέρεια: Στα προαύλια των Νοσοκομείων ή τις ΥΠΕ (σε συνεννόηση με την Ε.Ε. της ΠΟΕΔΗΝ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.