
Απίστευτες καταγγελίες για το αγροτικό ιατρείο Ευμοιρού στην Ξάνθη βλέπουν το φως της δημοσιότητας...
Σύμφωνα με το xanthi2.gr το αγροτικό ιατρείο σταμάτησε την λειτουργία του λόγω έλλειψης μελανιού.
Όπως αναφέρθηκε, περίπου 30 ηλικιωμένοι που περίμεναν την επίσκεψη του αγροτικού ιατρού μετά από πολλές ημέρες, πληροφορήθηκαν ότι δεν θα μπορούσαν να τους συνταγογραφήσουν τα φάρμακα καθώς δεν υπήρχε μελάνη στον εκτυπωτή και το Ιατρείο διέκοψε τη λειτουργία του.
Όπως ήταν επόμενο προκλήθηκε αναστάτωση για το θέμα. Περίοικοι επικοινώνησαν με την 4η ΥΠΕ, λόγω και της έλλειψης διοίκησης στο Νοσοκομείο της Ξάνθης, όπου κατήγγειλαν το γεγονός και έχουν λάβει την απάντηση ότι η συνήθης πρακτική είναι οι παραγγελίες για τα αναλώσιμα να γίνονται δύο μήνες πριν την υπολογιζόμενη ανάγκη και αναμένουν περαιτέρω εξηγήσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.