Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Μητέρα σκότωσε τις δύο κόρες της πάνω σε καβγά


Μια σοκαριστική οικογενειακή τραγωδία σημειώθηκε στο Τέξας των ΗΠΑ όταν μια 42χρονη πάνω σε καβγά πυροβόλησε και...


 σκότωσε τις δύο κόρες της, 22 και 17 ετών.
Σύμφωνα με τα όσα έχει αναφέρει η αστυνομία, η Κρίστι Σιτς άνοιξε πυρ ενάντια στις δύο της κόρες, την 22χρονη Τέιλορ και την 17χρονη Μάντισον το απόγευμα της Παρασκευής ύστερα από έντονο καβγά που είχαν οι τρεις τους.
Τις δυο κοπέλες βρήκε αιμόφυρτες έξω από το σπίτι η αστυνομία που έφτασε στο σημείο. Μάλιστα η 42χρονη γυναίκα έπεσε νεκρή από τις αρχές καθώς δεν παραδινόταν και αρνιόταν να πετάξει το όπλο, ενώ εξακολουθούσε να πυροβολεί με μένος.
Μέσα στο σπίτι όλο αυτό το διάστημα ήταν και ο πατέρας των κοριτσιών και σύζυγος της Κρίστι, ο οποίος δεν τραυματίστηκε. Οι Αρχές τον μετέφεραν στο νοσοκομείο σε κατάσταση σοκ. Μαρτυρίες αναφέρουν πως οι τρεις γυναίκες λογομαχούσαν έντονα στην αυλή, ενώ ο σύζυγος της 42χρονης και πατέρας των κοριτσιών βρισκόταν μέσα στο σπίτι.
Τραγική ειρωνεία αποτελεί μια φωτογραφία που ανέβασε η 42χρονη στο facebook λίγο νωρίτερα με τις κόρες της, γράφοντας πόσο περήφανη είναι που έχει δυο τόσο εκπληκτικά, γλυκά, ευγενικά, όμορφα και έξυπνα κορίτσια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.