
Ακόμα μια φορά άνοιξαν το Σαββατοκύριακο τα σύνορα της Κολομβίας με την Βενεζουέλα και δεκάδες χιλιάδες Βενεζουελάνοι πέρασαν...
στη γειτονική χώρα, για να αγοράσουν τρόφιμα και φάρμακα.
Κάτι ανάλογο συνέβη και την προηγούμενη εβδομάδα, με δραματικές σκηνές να διαδραματίζονται σε σούπερ μάρκετ της Κολομβίας με πρωταγωνιστές ηλικιωμένους και μητέρες να προσπαθούν να προμηθευτούν τα απαραίτητα για τις οικογένειές τους.
Το υπουργείο Εξωτερικών της Κολομβίας δήλωσε ότι τουλάχιστον 35.000 Βενεζουελάνοι μπήκαν στη χώρα μόνο το Σάββατο και η είσοδός τους πραγματοποιήθηκε «με μεθοδευμένο τρόπο και υπό συνθήκες ασφαλείας». Τα σύνορα άνοιξαν για περίπου 8 ώρες.
Ο Κολομβιανός υπουργός Άμυνας, Λουίς Κάρλος Βιγιέγκας δήλωσε «έχουμε κάνει μια μεγάλη προσπάθεια για να υπάρχει επάρκεια τροφίμων», ενώ ο κυβερνήτης της πολιτείας Τατσίρα επεσήμανε ότι ο Νίκολας Μαδούρο υποστήριξε το άνοιγμα των συνόρων, δίνοντας οδηγία οι πολίτες «να μην ενοχληθούν».
Η χώρα βρίσκεται εδώ και έναν χρόνο σε πολύ μεγάλη ενεργειακή και οικονομική κρίση με τον πρόεδρο της Βενεζουέλας να κατηγορεί τους αντιπάλους του για τις ελλείψεις φαρμάκων, τροφίμων και άλλων βασικών ειδών, τονίζοντας ότι προσπαθούν να σπείρουν οικονομικό χάος και να τον εκδιώξουν από τη θέση του. Οι επικριτές του, από την άλλη πλευρά, κατηγορούν τη σοσιαλιστική κυβέρνησή του για οικονομική κακοδιαχείριση.
Ο Μαδούρο διέταξε τον Αύγουστο του 2015 το κλείσιμο των μήκους 2.219 χιλιομέτρων συνόρων, προκειμένου να πατάξει το λαθρεμπόριο αγαθών και βενζίνης από συμμορίες. Πριν το κλείσιμο, περισσότεροι από 100.000 άνθρωποι χρησιμοποιούσαν καθημερινά τα δύο κύρια σημεία διέλευσης, σύμφωνα με την κυβέρνηση της Βενεζουέλας.
Αυτός ο αριθμός έχει συρρικνωθεί σε μόλις 3.000 την ημέρα, πολλοί εκ των οποίων είναι μαθητές και ασθενείς στους οποίους δίνεται ειδική άδεια, όπως δηλώνουν μη κερδοσκοπικά σωματεία της περιοχής.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.