
Όταν η κυβέρνηση και οι μέτοχοι αποφάσισαν να «δολοφονήσουν» το Mega...
Στην Τουρκία το πραξικόπημα απέτυχε, στη χώρα μας όμως, το πραξικόπημα κατά της ελευθεροτυπίας συνεχίζεται: Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ μέσα από τη διαδικασία αδειοδότησης των τηλεοπτικών σταθμών αποφάσισε να «δολοφονήσει» τον τηλεοπτικό σταθμό MEGA. Συνένοχοι και οι «αμέτοχοι» μέτοχοι, που βλέπουν από καιρό το καράβι να βουλιάζει και σφυρίζουν αδιάφορα. Άλλωστε, όλοι τους έχουν διασφαλίσει τα προς το ζην για την οικογένειά τους, τα εγγόνια και τα δισέγγονα, οπότε γιατί να ασχοληθούν με τους 550 εργαζομένους που βρίσκονται τώρα επί ξύλου κρεμάμενοι;;
Η διαφωνία των μετόχων, οι τραπεζικοί εκβιασμοί, τα συμφέροντα, τα επιχειρηματικά παιχνίδια και κυρίως, οι κυβερνητικές τακτικές τύπου Βορείου Κορέας με σκοπό τον πλήρη έλεγχο των ΜΜΕ, στερούν από τους εργαζόμενους του Μεγάλου καναλιού και τις οικογένειές τους το δικαίωμα στην αξιοπρέπεια και την εργασία.
Το άθλιο κυβερνητικό σχέδιο που συνοδεύτηκε από δηλώσεις για «βοθροκάναλα» και άλλα αδιανόητα για μια δημοκρατική χώρα, δεν θα μπορούσε να πετύχει χωρίς την πρωτοφανή απάθεια που επέδειξε καθ’ όλο αυτό το διάστημα το Προεδρείο της ΕΣΗΕΑ. Μάλιστα, υπήρχαν συνδικαλιστές που επικροτούσαν τους χαρακτηρισμούς της κυβέρνησης, αφού γι’ αυτούς μόνο η ΕΡΤ άξιζε την προσοχή και τον αγώνα τους. Οι δημοσιογράφοι των ιδιωτικών ΜΜΕ δεν έχουν φαίνεται γι’ αυτούς ψυχή.
Έχουμε προειδοποιήσει προς πάσα κατεύθυνση εδώ και μήνες: Ο περιορισμός των τηλεοπτικών αδειών σε 4 και το καθεστώς της διαγωνιστικής διαδικασίας θα φέρουν λουκέτα στην αγορά, πογκρόμ απολύσεων και εργασιακό μεσαίωνα. Η ενημέρωση θα γίνεται με πλήρη χειραγώγηση και μισθούς πείνας. Λυπούμαστε που επιβεβαιωθήκαμε.
Είμαστε δίπλα στους συναδέλφους του MEGA, να δώσουμε μαζί την ύστατη μάχη. Όπως θα είμαστε δίπλα και στους εργαζομένους των μέσων που ξέχασαν το αυτονόητο: Ότι στο τέλος του μήνα οι εργαζόμενοι πληρώνονται.
Οι συνάδελφοί μας στο MEGA δεν είναι μόνοι. Θα είμαστε μαζί τους στον έντιμο αγώνα τους. Και πρέπει όλοι μαζί να αγωνιστούμε γιατί ο πόλεμος εναντίων τους μας αφορά όλους. Γιατί το MEGA είμαστε κι ΕΜΕΙΣ!
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.