Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Ανείπωτη Τραγωδία στην Αίγινα: 4 νεκροί - ένα μωρό 2 ετών! [εικόνες & video]


Τέσσερις νεκροί και τρεις τραυματίες είναι ο τραγικός απολογισμός σύγκρουσης βάρκας, που μετέφερε παραθεριστές, με ταχύπλοο σκάφος που έγινε το μεσημέρι της Τρίτης στην Αίγινα...



Νεκροί είναι ο χειριστής της λάντζας, ένα παιδάκι 2 ετών και ένας άνδρας, τα στοιχεία του οποίου δεν έχουν ακόμη γίνει γνωστά, και εξετάζεται αν είναι ο πατέρας του παιδιού. Ένα ακόμη άτομο εντοπίστηκε νεκρό, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το Λιμενικό, σε βάθος 20 μέτρων στην περιοχή όπου συνέβη το τραγικό δυστύχημα στην Αίγινα.

Οτι απέμεινε από την τουριστική λάντζα που μετέφερε παραθεριστές μετά τη σύγρκουση με ταχύπλοο, κοστίζοντας τη ζωή σε τέσσερις ανθρώπους μεταξύ των οποίων και ένα δίχρονο παιδάκι, έχει μεταφερθεί στο λιμάνι της Πέρδικας...




Το κουβούκλιο στο οποίο βρισκόταν ο άτυχος καπετάνιος, ένα από τα θύματα της τραγωδίας, το τμήμα με την τζαμαρία μπροστά από την τιμονιέρα, καθώς και άλλα μικρότερα τμήματα της λάντζας, συμπεριλαμβάνονται ανάμεσα στα συντρίμμια.
Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι το ταχύπλοο πρέπει να προσέκρουσε με πολύ μεγάλη ταχύτητα στην λάντζα, διαλύοντάς την.






Σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες από το Λιμενικό, το ταχύπλοο που είναι 8 μέτρων με ισχυρές μηχανές και καμπίνα κινείτο με μεγάλη ταχύτητα, έπεσε με δύναμη πάνω στη λάντζα, την έκοψε στη μέση και την ανέτρεψε.

Η λάντζα είχε ξεκινήσει από την Πέρδικα με προορισμό το νησάκι Μονή, όπου μετέφερε 25 παραθεριστές για να κάνουν το μπάνιο τους. Στο ενδιάμεσο, όμως, ταχύπλοο σκάφος, άγνωστο για ποιο λόγο, εμβόλισε με ταχύτητα τη λάντζα, η οποία ανατράπηκε και όλοι οι επιβάτες βρέθηκαν στη θάλασσα.

Επιτόπου έσπευσαν τρία πλωτά σκάφη του Λιμενικού καθώς και αλιευτικά και άλλα ταχύπλοα για να βοηθήσουν τους ναυαγούς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.