Τρίτη 16 Αυγούστου 2016

Φίδι αναστάτωσε την Παιδιατρική Κλινική του Νοσοκομείου Καστοριάς


Ήταν 10:30 το βράδυ του Σαββάτου όταν η Πυροσβεστική δέχθηκε τηλεφώνημα, για ένα...


 φίδι που είχε κάνει την εμφάνισή του στους χώρους της Παιδιατρικής Κλινικής του Νοσοκομείου Καστοριάς.
Όπως είναι φυσικό προκάλεσε αναστάτωση στους χώρους του νοσοκομείου. Δύο άντρες της Πυροσβεστικής έφτασαν στο σημείο και εντόπισαν το φίδι στο γραφείο της Προϊσταμένης.
Μετά από λίγη ώρα το έπιασαν και όπως δήλωσαν στο antennes.gr το απελευθέρωσαν σε παρακείμενο χώρο της ευρύτερης περιοχής του Νοσοκομείου.
Οι υπεύθυνοι του Νοσοκομείου αναζητούν τώρα λύση στο πρόβλημα, αφού είναι απορίας άξιον το πώς κατόρθωσε το φίδι να μπει και να φτάσει μέχρι τους χώρους της Παιδιατρικής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.