Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Συριακές δυνάμεις ανέκτησαν πόλη που ήλεγχαν τζιχαντιστές


Οι δυνάμεις της συριακής αντιπολίτευσης που στηρίζονται από τις ΗΠΑ έχουν θέσει υπό τον έλεγχό τους το 40% της Μανμπίτζ, την οποία είχε καταλάβει το Ισλαμικό Κράτος, καθώς τις τελευταίες 24 ώρες έχουν επιτύχει σημαντική πρόοδο...



 σε κρίσιμα σημεία εντός της πόλης αυτής που θεωρείται στρατηγικής σημασίας αφού βρίσκεται κοντά στα σύνορα με την Τουρκία.
Το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, που καταγράφει τις εξελίξεις στα μέτωπα την τελευταία πενταετία, ανέφερε ότι οι Συριακές Δημοκρατικές Δυνάμεις (SDF), υποστηριζόμενες από αεροπορικούς βομβαρδισμούς, κατέλαβαν μεγάλο μέρος του ανατολικού τμήματος της πολιορκημένης πόλης. Τις τελευταίες εβδομάδες είχαν επιτύχει μικρή πρόοδο, ιδίως στον δυτικό τομέα.
Στη συμμαχία που στηρίζεται από τις ΗΠΑ μετέχουν οι Κούρδοι αντάρτες και οι Άραβες σύμμαχοί τους που εντάχθηκαν σε αυτήν πέρσι. Πριν από περίπου δύο μήνες οι αντάρτες, με τη βοήθεια των αμερικανικών ειδικών δυνάμεων, εξαπέλυσαν επίθεση για να εκδιώξουν τους τζιχαντιστές από τα τελευταία εδάφη που κρατούν στα τουρκοσυριακά σύνορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.