
Τέσσερις τραυματίες ήταν ο απολογισμός αιματηρής συμπλοκής που σημειώθηκε τα...
ξημερώματα της Κυριακής στην Κλειτορία των Καλαβρύτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ΑΜΠΕ, δύο Έλληνες και δύο Αλβανοί, άρχισαν να λογομαχούν και στηνσυνέχεια συνεπλάκησαν χρησιμοποιώντας και μαχαίρια.
Έπειτα από λίγη ώρα τα τέσσερα άτομα διακομίστηκαν τραυματισμένα στο κέντρο υγείας της Κλειτορίας. Δύο εκ των τραυματιών έφεραν τραύματα στο θώρακα και στην κοιλιακή χώρα, ενώ οι άλλοι δύο είχαν τραύματα στο μάτι, στα χέρια και το κεφάλι.
Λόγω της σοβαρότητας των τραυμάτων, οι δύο Έλληνες και ο ένας Αλβανός διακομίστηκαν στο νοσοκομείο της Τρίπολης. Όμως, ένας από τους τραυματίες μεταφέρθηκε τελικά σε νοσοκομείο των Αθηνών, διότι έπρεπε να υποβληθεί σε λεπτή χειρουργική επέμβαση.
Στο μεταξύ, λίγη ώρα μετά την συμπλοκή, πήγε στο κέντρο υγείας Κλειτορίας και μια νεαρή γυναίκα, η οποία ήταν τραυματισμένη στο χέρι και φέρεται να είχε συμμετοχή στο επεισόδιο.
Από την Αστυνομία έχουν ξεκινήσει έρευνες για να εξακριβωθούν τα αίτια της συμπλοκής, ενώ ήδη νοσηλεύονται φρουρούμενοι στο νοσοκομείο της Τρίπολης οι δύο τραυματίες. Ο τέταρτος τραυματίας έχει αφεθεί ελεύθερος, καθώς είναι ανήλικος.



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.