Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Πέθανε η φωνή από τα "Διάφανα Κρίνα" [video]


O τραγουδιστής και ιδρυτικό μέλος του θρυλικού ροκ συγκροτήματος Διάφανα Κρίνα, Θάνος Ανεστόπουλος έχασε τη μάχη με τον καρκίνο, αφήνοντας φτωχότερη την ελληνική μουσική σκηνή...



 O Θάνος Ανεστόπουλος αφήνει πίσω του μια σημαντική μουσική κληρονομιά ως ένας από τους σπουδαιότερους μουσικούς, ποιητές και στιχουργούς της γενιάς του.
Η είδηση του θανάτου του επιβεβαιώθηκε από τον επίσημο λογαριασμό του συγκροτήματος στο Facebook με έναν συγκινητικό αποχαιρετισμό. «Καλό ταξίδι Θάνο ... καλό παράδεισο!».

Γεννήθηκε στην Αλεξανδρούπολη το 1967 και υπήρξε μέλος, ως τραγουδιστής, του θρυλικού συγκροτήματος  Διάφανα Κρίνα από την ίδρυσή του. Η αγάπη του για την ποίηση τον ώθησε στη μελοποίηση ποιημάτων μεγάλων Ελλήνων και ξένων ποιητών. Ποιήματα μελοποιημένα συναντάμε και σε ολόκληρη τη δισκογραφία του συγκροτήματος από το 1994 ως και το 2008. 

Είχε μάλιστα συγκλονίσει τους φίλους του συγκροτήματος και της τέχνης τον Μάιο του 2015, όταν με ανάρτησή του στο Facebook είχε αποκαλύψει ότι πάσχει από μεταστατικό καρκίνο των οστών.

«Επιθυμώ να αρθρώσω αυτήν την ασθένεια και να το μοιραστώ μαζί σας, παρά να συνεχίσω να αποφεύγω την αλήθεια. Πάσχω από μεταστατικό καρκίνο των οστών. O οποίος στην διάγνωσή του είναι αρκετά επιθετικός. Είμαι σε μια δύσκολη μάχη, μα νιώθω δυνατός και μαχητής και ελπίζω να βγω νικητής από αυτήν. Θέλω να σας στείλω όλη την θετική μου ενέργεια. Ζήστε την κάθε σας μέρα με αλήθεια, έρωτα, αγώνα και δημιουργία. Ζήστε την κάθε ημέρα σας σαν να ήταν η τελευταία σας», ανέφερε - μεταξύ άλλων - στην ανάρτησή του.
«Νύχτα»
Νύχτα που κρύβεις μέσα σου τον πιο μεγάλο ήλιο
αυτήν που αγαπώ
νύχτα λιμάνι απάνεμο, αν μόνος απομείνω
σε σένα θα δοθώ
Της νύχτας η κρυφή θωριά και της καρδιάς η ψύχρα
είναι βαριά, αν μόναχα η εικόνα της μου μείνει
όνειρο θα ‘ναι ψεύτικο, στα χείλη μου μια πίκρα
σαν Μανδραγόρα το φιλί μου η μοναξιά θα πίνει
Νύχτα που κρύβεις μέσα σου τον πιο δειλό μου πόθο
αυτήν που τυραννώ
νύχτα σεντούκι ολόκλειστο με ψέματα γεμάτο
στα πόδια μου ας σταθώ
Νύχτα στα σπλάχνα σου έγειρα, κοιμήθηκα για λίγο
και στης ψυχής το μαύρο σου τραγούδι δόθηκα
νύχτα μια μέρα μου ‘δωσες, να μείνω ή να φύγω
κι απ’ τη δικιά μου σκοτεινιά στο φως σου χώθηκα
Νύχτα τα μάτια μου έκλεισα, να φύγω απ’ τους ανθρώπους
αυτούς που αγαπώ
νύχτα με καταράστηκες, να ζω σ’ ανίερους τόπους
μ’ αυτούς που εξαπατώ

Στίχοι: Θάνος Ανεστόπουλος
Άλμπουμ: «Ευωδιάζουν αγριοκέρασα οι σιωπές» (2000).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.