Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

Ποδοσφαιριστής αποκαλύπτει πως… «έφαγε» την γυναίκα του συμπαίκτη του [ΦΩΤΟ]


Σάλος έχει ξεσπάσει από την πρώτη στιγμή που εκείνος έγινε ζευγάρι με την σύντροφο του φίλου και συμπαίκτη του...


 Ο Μάουρο Ικάρντι «έκλεψε» την γυναίκα του Μάξι Λόπες. Ο επιθετικός της Ιντερ στην αυτοβιογραφία του:
«Μια μέρα πριν φύγω για φιλικά προετοιμασίας στην Αμερική η Γουάντα μου έστειλε μήνυμα. Έμεινα έκπληκτος επειδή συνήθως μίλαγα μόνο με τον Μάξι και όχι μαζί της. Με ρώτησε αν μπορούσα να της αγοράσω ένα νέο iPad από τις ΗΠΑ, καθώς δεν ήταν ακόμα διαθέσιμο στην Ιταλία. Αυτό, όμως, με έκανε να σκεφτώ. Ήθελε η Γουάντα πραγματικά το iPad ή ήθελε να έχει επαφή μαζί μου; Όταν επέστρεψα στο Μιλάνο, ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανα ήταν να επικοινωνήσω μαζί της και να της πως ότι είχα πάρει το iPad. Ηταν η καλύτερη δικαιολογία. Ανταλλάξαμε πάρα πολλά μηνύματα και αρχίσαμε να είμαστε λίγο πιο... ελεύθεροι. Μου έγραψε: Μάουρο, εγώ και ο Μάξι θα πάμε μια βόλτα σε νησί μαζί με τον Γκονζάλο Μπεργκέσιο και τη γυναίκα του. Θέλεις να έρθεις μαζί μας;
Φυσικά και το ήθελα. Όταν ήμουν μόνος στο δεύτερο όροφο του πλοίου και είχα ξαπλώσει στον καναπέ και άκουγα μουσική, η Γουάντα εντελώς ξαφνικά ήρθε και ξάπλωσε δίπλα μου χωρίς καμία ντροπή. Από εκείνη τη στιγμή, η σχέση της με τον Μάξι Λόπες τελείωσε».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.