Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

60άρα «χτυπάει» τατουάζ για τον Μουρίνιο! [ΦΩΤΟ]


Η Βιβ Μπόντικοτ είναι τρελή φαν του Ζοζέ Μουρίνιο, σε τέτοιο βαθμό που έχει μετατρέψει το σώμα της και το σπίτι της σε τόπο λατρείας για τον Πορτογάλο τεχνικό...


Μάλιστα, πριν λίγους μήνες η 60χρονη “χτύπησε” δύο τατουάζ στο σώμα της για χάρη του Μουρίνιο.
Όπως λέει η ίδια: “Μοιάζει περισσότερο με ψύχωση. Έχει γίνει εθισμός. Μου αρέσουν τα πάντα για αυτόν. Λατρεύω την προσωπικότητά του και νομίζω ότι είναι υπέροχος. Δεν χορταίνω να τον βλέπω.
Τον σκέφτομαι 7 ημέρες την εβδομάδα, 24 ώρες την ημέρα. Έχω τη φωτογραφία του στο κρεβάτι μου. Όλοι έχουμε κάτι που γεμίζει τον χρόνο μας, εγώ έχω αυτό”.
Αρχικά, λοιπόν, η 60χρονη Βιβ “χτύπησε” δύο τατουάζ, το ένα βρίσκεται στο δεξί μπράτσο της όπου υπάρχει το σήμα της Πορτογαλίας και οι λέξεις “Ζοζέ Μουρίνιο, ο specialone” και το άλλο στον καρπό του δεξιού της χεριού όπου είναι γραμμένα τα αρχικά “ΖΜ”.
Εδώ και λίγες μέρες υπάρχει και τρίτο τατουάζ, αυτή τη φορά στο στήθος της, όπου γράφει “Δεσποινίδα Ζοζέ Μουρίνιο”. Η ίδια μάλιστα διευκρινίζει λέγοντας πως “είμαι μεγάλη φαν του Ζοζέ και της οικογένειάς του, έχει σύζυγο και δεν μου φαινόταν ηθικό να γράψω ‘Κυρία’ στο τατουάζ. Θα είχα ξεπεράσει τα όρια”.
Όσο για το τι λέει ο 75χρονος σύζυγός της, Τόνι; "Ό,τι κάνει ευτυχισμένη την Βιβ, με χαροποιεί. Πιστεύω πως είναι σπουδαίος ο Ζοζέ. Είμαστε και οι δύο μεγάλοι φαν του".






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.