Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

Καλημέραααα ανεκδοτάκιιιιιιιιι


Ένας άντρας πέθαινε...



και η γυναίκα του ήταν πάνω από το κρεβάτι του και του κρατούσε τρυφερά στο χέρι στις τελευταίες του στιγμές. Κάποια στιγμή αυτός ψυθιρίζει:

- "Μαρία..."

- "Τι είναι Σωτήρη μου;..."

- "Πρέπει να σου εξομολογηθώ κάτι..."

- "Όχι! Σωτήρη μου δεν θέλω να μου εξομολογηθείς!"

- "Μα... είναι σημαντικό Μαρία μου..."

- "Τι Σωτήρη μου;"

- "Να... Σε απατούσα Μαρία μου με την γειτόνισσα, την κουμπάρα μας και την ξαδέλφη σου..."

- "Το ξέρω Σωτήρη μου... Γι' αυτό σε δηλητηρίασα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.