Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Η Άντζελα Δημητρίου απαντάει για την "εμπλοκή" της με τους "νονούς" τη νύχτας


Η Άντζελα Δημητρίου «σπάει» τη σιωπή της και δίνει την δική της απάντηση για το κατηγορητήριο της αστυνομίας, που την εμπλέκει στην γνωστή υπόθεση των «νονών» της νύχτας.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο planet-greece


Την συνέντευξη παραχώρησε η Άντζελα Δημητρίου στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» και στους δημοσιογράφους Δημήτρη Πώποτα και Άρια Καλύβα. Αναμφίβολα πρόκειται για μεγάλη επιτυχία της εφημερίδας, που θα κυκλοφορήσει εκτάκτως αύριο, Πέμπτη, λόγω της 4ήμερης απεργίας των εργαζομένων στα ΜΜΕ.


Ολόκληρη η συνέντευξη:


-Γιατι το ονομα σας δεν αναφερεται στη δικογραφια με τα 217 ενταλματα των φερομενων ως ΄νονων της νυχτας΄;
Το ονομα μου μπλεχτηκε γιατι ημουν ευκολος στοχος.Λες και ειχαν να κανουν με τον Ρωχαμη.Οταν ολοι οι λωποδυτες και φοροκλεφτες κυκλοφορουν ελευθεροι…Εμενα με βγαζουν Ντλιγκερ και κλεφτη και ΄νονο΄…

-Η οικογενεια σας πως αντιμεωπισε το γεγονος;
Αυτους που με εμπλεξαν τους συγχωρω γιατι δυστυχως,όταν εισαι ο ευκολος στοχος.Κοντεψαν να μου πεθανουν τη μητερα μου,που είναι 85 χρονων,και μολις ακουσε η γυναικα να αποκαλουν την κορη τους ΄νονο΄ και τη δειχνουν λες και είναι ο Ρωχαμης,κοντεψε να πεθανει.Τα εγγονια μου.Η κορη μου.Ο αδερφος μου που χει προβλημα με την καρδια του.Το ονομα μου,η καριερα μου…Ειμαι ενας ανθρωπος-ανοιχτο βιβλιο,ενας ανθρωπος που εχω παλεψει χρονια και δεν εχω ενοχλησει κανενας.Ουτε ειχα ποτε σχεσεις με υποκοσμο και ουτε θα εχω ποτε στη ζωη μου…Και τωρα εγινα ΄νονα΄.

-Τι θα τους λεγατε;
Λυπαμαι.

-Ποιοι σας συμπαραστεκονται;
Οι δικηγοροι μου,η μητερα μου,η κορη μου,ο αδερφος μου,οι ανθρωποι που με αγαπανε πραγματικα.

-Πως ενεπλακη το ονομα σας;
Ειχα μια σχεση φιλικη,που θα γινοταν συγγενικη,με έναν από τα φερομενα ως μελη του κυκλωματος.Δεν υπηρξε τελικα συγγενεια παρ ολιγον να υπαρξει.Ο ανθρωπος αυτος με επισκεφτηκε περυσι όταν ημουν κρατουμενη στο Αστυνομικο Τμημα Περιστεριου για τις επιταγες.Με ρωτησε από ενδιαφερον γιατι κρατουμαι,του ειπα,και προσφερθηκε να με βοηθησει σε ο,τι ειχε να κανει με το χρηματικο ποσο που μου χρωστουσαν.Να μεσολαβησει δηλαδη να το παρω.Ολα αυτά σε φιλικο επιπεδο.Μου ειπε ο ανθρωπος ότι είναι επιχειρηματιας και για το λογο αυτό να πεισει τον Νοραι να δωσει κανενα φραγκο.Μαλιστα,του ειπα ας μην παρει ολο το ποσο.Ας επαιρνε το μισο.Και αυτό είναι που εχει διαστρευλωθει.Δεν του ειπα παρε τα μισα εσυ τα χρηματα ως αμοιβη για να του βγαλεις τα ματια,να του βγαλεις το λαρυγγι ή οτιδηποτε άλλο.Ειπα,ας μου δωσει τα μισα λεφτα.

Φοβάστε για το ενδεχόμενο να σας ασκηθεί ποινική δίωξη;


-           Δεν με ανησυχεί. Καθόλου. Ξέρετε γιατί δεν με ανησυχεί; Γιατί δεν είμαι ένοχη. Εγώ την Παρασκευή βγαίνω στην πίστα που έχουμε πρεμιέρα με τον κ. Αντύπα. Για πέστε μου εσείς, την ώρα που θα βγω εκεί απάνω και θα λέω «οδηγώ και πίνω, πίνω κι οδηγώ» και θα κουνιέμαι μια χαρά, μέσα μου πώς θα είμαι; Ο κόσμος τι θα λέει; Θα έπρεπε να ντρέπονται. Φτάνει πια! Νισάφι… Αν πιστεύουν ότι είμαι ένοχη και «νονού» (sic), ας έρθουν να με πιάσουν.



-Τα λεφτα τα πηρατε;
Τα χρηματα δεν τα πηρα ποτε πισω.Τον Σαπουτζιαν ,αν τον γυρισεις αναποδα,δεν εχει φραγκο.Πως να σας το πω;Για αυτό δεχτηκαν όταν μου ειπαν να μεσολαβησουν οι ανθρωποι αυτοι,που εγω τους γνωριζα,ως επιχειρηματιες αυτοκινητων.Ετσι τους γνωριζα.Δεν μιλουσα με μπραβους και εκβιαστες.Με απιχειρηματιες αυτοκινητων μιλουσα…Από αυτους τους ανθρωπους αγορασα μια Mercedes 600.Και μου ειπαν λοιπον: ΄Θες να μεσολαβησουμε εμεις που ειμαστε στην πιατσα επιχειρηματιες μηπως μαζεψουμε κανενα φράγκο;΄Σε αυτό το επιπεδο εγινε…Αυτόν τον ανθρωπο τον ηξερα ως εμπορο αυτοκινητων.Δεν τον ηξερα ως εκβιαστη.Και η γνωριμια μας ηταν και φιλικη.Ηταν να βαφτισω την κορη του.Και ο ανθρωπος αυτος προσφερθηκε να μεσολαβησει από ενδιαφερον.Οταν εμαθε ότι με ειχαν μεταφερει στο Αστυνομικο Τμημα Περιστεριου οπου δραστηριοποιειται επαγγελματικα.Σε αυτή την περιοχη εχει την επιχειρηση του.Απο καθαρο ενδιαφερον μου ειπε: ΄΄Αντζελα τι επαθες κοριτσι μου;Μπορω να βοηθησω καπου;΄΄Και από ότι φαινεται και από τις κασετες ουτε και εκεινοι λενε΄΄Θα παμε να του σπασουμε τα χερια,να του κοψουμε τα ποδια΄΄.Ουτε φυσικα κι εγω τους ειπα όταν με επαιρναν τηλεφωνο.Γιατι εκεινοι με επαιρναν,δεν τους πηρα εγω.

-Τελικα σας εμεινε η …ρετσινια μα τα Rolex.
Ουτε τα Rolex θελω ουτε τα Qartier.Του τα χαριζω αυτά.Του τα χαριζω του κυριου Σαπουτζιαν,να εχει να τα χαιρεται.Εχω εχω γευτει στη ζωη μου πολλα από αυτά και δεν εχω αναγκη από αυτά.Εχω αναγκη από ηρεμια,από αγαπη και να εχω την υγεια μου πανω από όλα.Γιατι εμενα αυτή τη στιγμη εχει κλονιστει πολύ η υγεια μου.Και αν θα παω σε καποιο νοσοκομειο ,θα φταινε αυτοι που ενεπλεξαν το ονομα μου.Απο το πρωι ως το βραδυ χτυπαει ένα τηλεφωνο και ψαχνουν από τα καναλια τον Ρωχαμη.Που δεν εχω καμια σχεση.Να ειχα,να ελεγα…Εγω εκανα τοσα ταξιδια αυτές τις μερες.Αν ημουν ενοχη,ας εχοταν απεξω η αστυνομια να με παρει.Για να τελειωνει το θεμα αυτό.Απλα δεν θελω να μιλαω πια….Τριαντα ολοκληρα χρονια τους εχω σιχαθει.Αυτο εχει καταντησει αηδια.Εχω την παρουσιαση του νεου μου CD και εχω και αυτά.Πλεον ενας ανθρωπος δεν μετραει σαν καλλιτεχνης αλλα σαν κους-κους.

Ο συνήγορος

Ο δικηγόρος της κυρίας Δημητρίου, κ. Γιώργος Αδαμόπουλος, μιλώντας στο «Πρώτο Θέμα» αναφέρει: «Η κυρία Δημητρίου δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Είναι παντελώς αμέτοχη των κατηγοριών που της αποδίδονται και όλα αυτά γίνονται για λόγους εντυπωσιασμού»

-Παντως από την αρχη υπηρχε εμπλοκη του ονοματος σας…
Ε,βεβαια…Να μην μπλεξουμε και ένα ονομα που μπορει να απασχολησει λιγο παραπανω τον Τυπο;Ένα ονομα που είναι πολύ μεγαλο;Δεν πρεπει να βγαλουμε και ένα τετοιο μεγαλο ονομα;Να ξεχασουμε τα προβληματα που γινονται στην Κινα-sic-και να ασχοληθουμε με το θεμα της Αντζελας Δημητριου;Τους λεω συγχαρητηρια…

-Με τον κ.Σαπουτζιαν εχετε ερθει σε επαφη;
Εγω μιλησα με τον κ.Σαπουτζιαν πριν από δυο μερες.Μου ειπε ότι είναι στη Σαουδικη Αραβια.Του ειπα΄σε πηρε ποτε κανενας τηλεφωνο;΄Μου ειπε …όχι.΄Σε πηρε ποτε κανενας να σε ενοχλησει΄΄Μου απαντησε…όχι.-τι συμβαινει;Και του λεω….κανεις ότι δεν ξερεις Νοραι τι συμβαινει; Εδώ την άλλη φορα που με ειχαν πιασει και βγηκα από τη φυλακη,ηρθε παρακαλετος στο σπιτι μου,εκλαιγε σα μωρο παιδι και μου ελεγε ,σου ζητω συγνωμη.Και τοτε του ειχα πει ότι,αν μη τι άλλο,επρεπε τουλαχιστον να μου δωσεις αυτά τα 15 χιλιαρικα τα ξεφτιλισμενα που τα ειχες υπογραψει κιολας γιατι εγω με την καλη μου πιστη σε αθωωσα και σε ειχα βοηθησει.Γιατι ειμαι μαλακας στην ουσια….αυτο ειμαι.

-Οι σχεσεις πως είναι;
Και να σας πω επισης ότι την περιοδο που φερεται να εκβιαζοταν περυσι το Μαιο,πηγαιναμε μαζι στο γραφιο του δικηγορου μου,του κ.Αδαμοπουλου.Γιατι εχουμε κι αλλα δικαστηρια μαζι.Μπαινοβγαιναμε 2-3 μηνες στο γραφειο του δικηγορου μου αγκαζε.Ο δικηγορος μου με ρωτουσε αν ειμαστε κολλητοι…Και στο σπιτι μου ερχοταν και ηταν εκεινη την περιοδο΄΄Αντζελα μου και Αντζελα μου΄΄.Δεν ειπε ποτε ΄΄με εκβιασες και τι μου εκανες΄΄.


Διαβάστε επίσης:
Το όνομα της πασίγνωστης τραγουδίστριας που εμπλέκουν στους "νονούς" της νύχτας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.