2015.
Ο υφυπουργός Υποδομών σημείωσε ότι ο σχεδιασμός του υπουργείου προβλέπει την δημοπράτηση της πρώτης γραμμής της δυτικής Θεσσαλονίκης το 2013, η οποία θα διασχίζει την οδό Λαγκαδά μέχρι την Ευκαρπία, ενώ θα επεκταθεί έως τα νοσοκομεία.
«Σε συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση σχεδιάζεται και η εγκάρσια τομή στη Δυτική Θεσσαλονίκη,
που περνά από την Ξηροκρήνη, τους Αμπελόκηπους, την Μενεμένη, το Ελευθέριο Κορδελιό και τον Εύοσμο» επισήμανε ο κ. Μαγκριώτης, ενώ υπογράμμισε την ανάγκη αξιοποίησης και των γραμμών του ΟΣΕ υπέρ του εγχειρήματος. Μάλιστα, τον επόμενο μήνα θα γίνει σχετική συνάντηση με τα στελέχη του ΟΣΕ. «Θέλουμε να αναπτύξουμε τα επόμενα χρόνια το μετρό των 33 χλμ με τους 33 σταθμούς» συμπλήρωσε ο υφυπουργός.
Ακόμη, ο κ. Μαγκριώτης δήλωσε ότι εντός του 2011 θα δημοπρατηθούν η αναβάθμιση της εσωτερικής δυτικής περιφερειακής (προϋπολογισμού 210 εκατ. ευρώ), δηλαδή από τον κόμβο K16 της Λαχαναγοράς μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο της οδού Λαγκαδά, καθώς και το πρώτο τμήμα της εξωτερικής περιφερειακής από το γηροκομείο Άγιος Παντελεήμων στην Ευκαρπία και στα Πεύκα (προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ). «Επίσης, επιταχύνουμε και λύνουμε τα προβλήματα σ’ ένα τελματωμένο έργο, της σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμένος με τον ΠΑΘE» τόνισε ο υφυπουργός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.