Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ο Ρέππας πανηγυρίζει με 70 τρένα να σαπίζουν

Μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να εκλάβει κανείς τα πανηγύρια του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα για την εξοικονόμηση 128 εκατομμυρίων ευρώ από τον ΟΣΕ λόγω της νέας συλλογικής σύμβασης...


 
Και αυτό γιατί το «χοντρό πακέτο» δεν είναι εκεί. Αυτά είναι περισσότερο για… εσωτερική κατανάλωση και εντυπώσεις.
Η ουσία κρύβεται αλλού. Στην απαξίωση. Πώς να εξηγήσει κανείς ότι ο υπουργός εμφανίζεται ευχαριστημένος με όσα πέτυχε και την ίδια ώρα δεν δίνει καμία σημασία στην τεράστια και ολοκαίνουρια περιουσία του ΟΣΕ, που δεν είναι άλλη από τα βαγόνια του, που σαπίζουν. Και όλα αυτά χωρίς να αναφέρει κανείς το έλλειμμα των 10 δισ. ευρώ του ΟΣΕ και οι ζημιές άνω των 2 εκατ. ευρώ την ημέρα που καταγράφει.

Ολοκαίνουργια…εγκαταλελειμένα

Ακριβώς την ώρα των πανηγυρισμών για το κέρδος από τη νέα σύμβαση, οι φίλοι του σιδηροδρόμου πραγματοποίησαν μια αποκάλυψη που σοκάρει. «Τα 70 από τα 185 καινούργια βαγόνια που αγόρασε ο ΟΣΕ τα έτη 2004-2007 απαξιώνονται ακινητοποιημένα από διάφορες βλάβες, ενώ τουλάχιστον 30 παραμένουν σε αχρησία από βλάβες σε τουαλέτες! Εκτός από τα 30 ακινητοποιημένα λόγω τουαλετών βαγόνια, άλλα 40 επίσης ξαποσταίνουν στο λιβάδι και σε άλλες τεχνικές εγκαταστάσεις, λόγω ζημιών από συγκρούσεις, εκτροχιάσεις αλλά και αδυναμία του Οργανισμού να υλοποιήσει το πρόγραμμα εργοστασιακών συντηρήσεων, που τρέχει με ρυθμούς βραδύτερους της χελώνας».
Σύμφωνα με την έρευνα και την καταγγελία, για την εγκατάλειψη καινούργιου τροχαίου υλικού του ΟΣΕ στο αμαξοστάσιο του Ρέντη, τα νέα βαγόνια κόστισαν 1.200.000 ευρώ το καθένα και συνολικά ξεπέρασαν τα 220 εκατομμύρια ευρώ! Ωστόσο, μόνο τα 115 είναι ικανά να παράσχουν υπηρεσίες.

Ένα τεράστιο έγκλημα

Ο Σύλλογος καταγγέλλει ότι «Σύμφωνα με στελέχη του Οργανισμού, το επιχειρησιακό σχέδιο, που εγκρίθηκε και υλοποιείται κάτω από το αυστηρό βλέμμα των οικονομικών επιτελείων, δεν επιτρέπει, από πλευράς κόστους, τη συντήρηση του συνόλου του ολοκαίνουργιου στόλου του ΟΣΕ, που πλήρωσε πανάκριβα (πάνω από 1,2 δισ. ευρώ!!!) ο ελληνικός λαός και πληρώνει μέσω τόκων και δανείων. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από την άλλη πλευρά, δεν προβλέπει στα πλάνα της τη χρήση του συνόλου του τροχαίου υλικού, ακόμη και του ολοκαίνουργιου. Σύντομα λοιπόν, ακόμα και οι αχρησιμοποίητες ηλεκτράμαξες, οι ηλεκτρικές αυτοκινητάμαξες, οι πολυδιαφημισμένες Desiro, θα τεθούν εκτός πλάνων διάθεσης σε δρομολόγια, αλλά και εκτός πλάνων συντήρησης, λόγω οικονομικής αδυναμίας. Πρόκειται για τεράστιο έγκλημα, που συντελείται στην ελληνική σιδηροδρομική πραγματικότητα».

*H Amnizia που πραγματοποίησαν την έρευνα είναι ένα αυστηρά μη κερδοσκοπικό δίκτυο που δημιουργήθηκε το 2005 από ανθρώπους με αγάπη για το σιδηρόδρομο. Τα μέλη και η διαχειριστική ομάδα της Amnizia είναι φίλοι του σιδηροδρόμου και με την εθελοντική τους προσφορά προσπαθούν να αναδείξουν την ομορφιά και τα συναισθήματα που μας χαρίζουν τα ταξίδια με τρένο στην Ελλάδα. Το δίκτυο είναι γνωστό στον ΟΣΕ, καθώς κατά καιρούς παρεμβαίνει σε όσα συμβαίνουν στον Οργανισμό. Οι φωτό τραβήχτηκαν από την Amnizia που έκανε την έρευνα.

πηγή: onair24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.