Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο στη Δυτικής Μακεδονία το οποίο έχει αναλάβει η περιφέρεια. Έπειτα από την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων -έστω και με μεγάλη καθυστέρηση-, ολοκληρώνονται πλέον…
η υποβολή των επιμέρους οριστικών μελετών (οδοποιίας, στατική, γεωτεχνική, γεωλογική, υδραυλική και Η/Μ), στις οποίες έχουν περιληφθεί οι διορθώσεις και παρατηρήσεις που προέκυψαν μετά την έγκριση της μελέτης περιβαλλοντικών όρων. Στην παρούσα φάση ελέγχονται και εκτιμάται ότι εντός του τρέχοντος μηνός θα γίνει η οριστική παραλαβή τους.
Αναμένεται η έγκριση της μελέτης από την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προκειμένου να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την ένταξή του έργου σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα και για τη δημοπράτησή του.
Όσον αφορά τον προϋπολογισμό του έργου, αρχικά είχε προϋπολογισθεί στο ποσό των 49 εκατ. ευρώ αλλά μετά την ολοκλήρωση της μελέτης εκτιμάται ότι στο ποσό των 63 εκατ. ευρώ.
Το έργο θα συμβάλλει στην ταχύτερη και ασφαλέστερη σύνδεση της Καστοριάς με το Δήμο Εορδαίας (Ν. Κοζάνης) και τον Δήμο Αμυνταίου (Ν. Φλώρινας) και θα συνδέσει τους δύο καθέτους άξονες της Εγνατίας, αυτόν που συνδέει την Εγνατία από το ύψος των Κοίλων της Κοζάνης με τη Νίκη και αυτόν που συνδέει την Εγνατία από το ύψος της Σιάτιστας με την Κρυσταλλοπηγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.