Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Me, myself and a GTΙ

Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία -πες οι σημερινοί πενηντάρηδες- στο διάβα της ζωής τους έβαλαν στο μυαλό και στη σκέψη τους μια νέα κατηγορία αυτοκινήτων: αυτή των GTI, που δημιούργησε η VW με το πρώτο Golf GTI. Από τη άλλη, οι σημερινοί νέοι, των 18 συν, όταν συζητούν για...



ένα προσιτό, με καλούς χώρους, καλή ποιότητα κατασκευής, γρήγορο και συνάμα ασφαλές αυτοκίνητο, έχουν ως σημείο αναφοράς επίσης το VW Golf GTI. Υπό αυτό το πρίσμα, το γερμανικό μικρομεσαίο μοντέλο είναι ένα «παιχνίδι» για μικρά και μεγάλα παιδιά. Έτσι ακριβώς το αντιμετώπισα όταν βρέθηκε με το «κλειδί του παραδείσου» στα χέρια.

Τι έχει κρατήσει από το μύθο που έχει δημιουργηθεί γύρω από το όνομα του; Το ότι εξακολουθεί να είναι ένα μέσο απόλαυσης. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας κινητήρας 2,0 λ. τούρμπο, που αποδίδει 210 άλογα βάζοντας φωτιά στο δρόμο. Επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα.

Όμως, ακόμη και τα καλύτερες επιδόσεις τι να τις κάνεις αν το συνολικό πακέτο δεν είναι ικανοποιητικό; Στον τομέα αυτό οι μηχανικοί της VW κατάφεραν να κάνουν για ακόμη μία φορά το θαύμα τους. Αν και σπορ μοντέλο, διαθέτει κορυφαία ρύθμιση των αναρτήσεων, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται υποδειγματικά ακόμη και όταν είναι γκαζωμένο σε δρόμους με στροφιλίκια. Δείχνει άκαμπτο, δε γέρνει, δεν «πλέει». Κι όλα αυτά έχουν επιτευχθεί χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή παραχώρηση στον τομέα της άνεσης, δεδομένου ότι οι επιβάτες σε καμία στιγμή δε θα ενοχληθούν σε δρόμους με ανωμαλίες, αφού αυτές τις «καταπίνουν» οι καλοσχεδιασμένες και σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις.

Στον τομέα της εμφάνισης διαφέρει από τα μικρότερου κυβισμού «αδέρφια» του, χωρίς να προκαλεί. Η διαφορετική μάσκα, οι μεγάλες ζάντες, η πίσω αεροτομή, ο διαχυτής και η απόληξη της εξάτμισης μαζί με τα διακριτικά GTI φανερώνουν ότι το συγκεκριμένο Golf δεν είναι σαν τα άλλα. Στο εσωτερικό τα καλοσχεδιασμένα μπάκετ καθίσματα και οι σπορ πινελιές είναι στοιχεία που δεν περνούν απαρατήρητα.

Το αρνητικό είναι ότι κοστίζει 29.550 ευρώ και είναι δίλιτρο. Με δεδομένη την οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα, γίνεται απαγορευτικό για τη συντριπτική πλειοψηφία των υποψήφιων αγοραστών.

*Αναδημοσίευση από το τεύχος Αυγούστου Νο188 του περιοδικού ΄Playboy΄.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.