Επιπλέον, οι εταιρείες έχουν ξεκινήσει να εφαρμόζουν έναν άλλο τρόπο προσέλκυσης πελατών μέσω Facebook και Twitter που μπορεί να φανεί ωφέλιμος και για τους καταναλωτές. Πολύ συχνά μέσω των fan pages κάνουν προσφορές σε προϊόντα τα οποία μάλιστα σε άλλη περίπτωση θα ήταν δύσκολο να αγοραστούν. Οι εκπτώσεις μπορεί να φτάσουν και τη μισή τιμή του προϊόντος.
Επιπλέον οι καταγγελίες για αποζημιώσεις και η ικανοποίηση αυτών ή επιστροφή του προϊόντος φαίνεται πιο εύκολη πλέον μέσω του Twitter όπου ουσιαστικά ο καταναλωτής μπορεί να έρθει σε άμεση επαφή με την εταιρεία και να εκθέσει δημόσια το παράπονό του αντί να περιμένει μισή ώρα στο ακουστικό χωρίς αποτέλεσμα.
Τέλος, υπάρχουν στα κοινωνικά δίκτυα «σύμβουλοι οικονομικής διαχείρισης» τους οποίους αν ακολουθήσετε θα έχετε τη δυνατότητα για καθημερινά tips και συμβουλές σωστής διαχείρισης και μάλιστα δωρεάν!
thebest
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.