Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Ροντούλης: «Αχάριστοι Βορίδης – Γεωργιάδης»


alt

Μύδρους εναντίον των πρώην συναδέλφων του στο ΛΑΟΣ, Μάκη Βορίδη και Άδωνη Γεωργιάδη, εξαπέλυσε ο Λαρισαίος βουλευτής, Αστέριος Ροντούλης. Ο κ. Ροντούλης χαρακτήρισε αχάριστους τους δύο πολιτικούς ενώ υπογράμμισε ότι τώρα που έφυγαν τα βαρίδια, το ΛΑΟΣ θα απογειωθεί! ...


Αναλυτικά τα όσο είπε στη Ραδιοφωνική Λέσχη Τρικάλων:

«Όσο εγώ ήμουν υφυπουργός στους τρεις μήνες πρόλαβα και κατέβασα δύο νομοσχέδια για τον αγροτικό κόσμο και για τους κτηνοτρόφους που θα τους πάνε 20 χρόνια μπροστά. Και τώρα αν μου έλεγαν να ξαναέμπαινα στην κυβέρνηση το ίδιο υπουργείο θα επέλεγα να πάω».

Σχετικά με τις εξελίξεις για Βορίδη και Γεωργιάδη, δήλωσε τα εξής: «εγώ ξέρω ότι οι Πέρσες όταν εκπαίδευαν τα παιδιά τους μόνο μια φορά τα χτυπούσαν, όταν εμφανίζονταν αχάριστοι στον ευεργέτη τους. Και εγώ τη ρήση ουδείς αχάριστος του ευεργετηθέντος την έχω σε πινακίδα στο πολιτικό μου γραφείο. Τι να κάνουμε, σε ορισμένους αρέσει η καρέκλα και όταν κάθονται παθαίνουν... βέρτιγκο, μόνο που θα πρέπει να ξέρουν ότι η εξουσία και φθείρει και διαφθείρει, τα πάντα κρίνονται στο τέλος.

Μήπως ήταν ποτέ ουσιαστικά στο ΛΑΟΣ οι Βορίδης-Γεωργιάδης, έφυγαν τώρα αλλά πότε ήταν; Κάποιοι μπήκαν στο κόμμα μας για να πετάξουν από πάνω τη στάχτη, χρησιμοποίησαν το κόμμα ως άλλη κολυμπήθρα του Σιλωάμ. Και που έφυγαν σιγά τα λάχανα! Τώρα πια θα απογειωθεί ως άλλο αερόστατο ο ΛΑΟΣ που έχουν φύγει και τα βαρίδια. Για μας δεν έγινε και τίποτα, τα κόμματα είναι σαν εκκλησία, άλλος μπαίνει, άλλος βγαίνει, άλλος φθάνει ως το ιερό, άλλος δεν φθάνει ποτέ. Θα δούμε και τι νερό θα κουβαλήσουν τώρα στη Ν.Δ., το σίγουρο είναι ότι θα διαψευστούν παταγωδώς όσοι παίζουν μέσω δημοσκοπήσεων με τα ποσοστά του ΛΑ.Ο.Σ.».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.