Αποφασισμένος να προχωρήσει στο κλείσιμο των δημοσίων ΚΤΕΟ και μάλιστα άμεσα εμφανίζεται ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκης Βορίδης...
Σε συνάντηση που είχε στη Βουλή με κοινοβουλευτικούς συντάκτες χαρακτήρισε παρωχημένα τα συγκεκριμένα Κέντρα και τόνισε ότι θα κλείσουν, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει ποια θα είναι η τύχη των εργαζομένων σε αυτά.
Σε ερώτηση αν θα προλάβει ο ίδιος να προχωρήσει στην ενέργεια αυτή, δεδομένου ότι σε περίπου δύο μήνες αναμένονται οι εκλογές, ο κ. Βορίδης απάντησε: «Θα προλάβω».
Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ και 130 ιδιωτικά. Τα δεύτερα φαίνεται πως κερδίζουν έδαφος στις προτιμήσεις των ιδιοκτητών αυτοκινήτων, παρά το γεγονός πως είναι λίγο ακριβότερα, καθώς τηρούνται σε μεγάλο βαθμό οι ώρες των ραντεβού και γενικότερα το περιβάλλον είναι πιο σύγχρονο και αποτελεσματικό.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ υπερβαίνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
Πάντως, το πρόβλημα των ανέλεγκτων αυτοκινήτων συνεχίζει να προβληματίζει το υπουργείο, καθώς σύμφωνα με άλλες εκτιμήσεις ένα στα τρία δεν έχει περάσει από τον τεχνικό έλεγχο.
Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
τι σημασία εχει που είναι ακριβότερα Στα δημόσια μια φορά πέρασα και δεν πήγα ξανα Προτιμούσα να πληρώσω πρόστιμο παρα να φάω μια ολόκληρη μέρα εκει Θυμάμαι ήταν μεγάλη ταλαιπωρία Τι θα γίνουν οι εργαζώμενοι ? Τι μας νοιάζει ? νοιαστηκαν αυτοι για εμάς που περιμέναμε 4 ώρες στο λιοπύρι απο ότι θυμάμσι ........... η να σχολιάσω την συμπεριφορά τους που έλεγε προσκύνα με γιατι μπορω να σε κόψω και να τρέχεις
ΑπάντησηΔιαγραφή