Στροφή σε προϊόντα από δεύτερο χέρι και ενοικιάσεις επώνυμων ειδών φαίνεται να κάνουν οι περισσότερες γυναίκες, εφόσον η οικονομική κρίση αλλάζει το σκηνικό και στο χώρο της ένδυσης.
Το όνειρο των περισσότερων γυναικών να κυκλοφορούν με ένα αυθεντικό φόρεμα ενός διάσημου μόδιστρου, έστω και για 24 ώρες και να κρατούν στο χέρι μία τσάντα ενός γνωστού οίκου, μπορεί να γίνει πλέον πραγματικότητα και στην Ελλάδα, μέσω εταιρειών που ενοικιάζουν...
επώνυμα ρούχα και διάφορα αξεσουάρ για μία λαμπερή εμφάνιση. Μία τάση που στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, τώρα και στην Ελλάδα τείνει να επικρατήσει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Στην Ελλάδα, ολοένα και περισσότερες είναι οι εταιρείες ενοικίασης ρούχων και αξεσουάρ που κάνουν εμφάνιση, λειτουργώντας καταστήματα, αλλά και διαδικτυακά.
Στα περισσότερα εντυπωσιακή είναι η ποικιλία, η πολυτέλεια, αλλά και οι πολύ χαμηλές τιμές για ρούχα που αξίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ.
Συγκεκριμένα, μ? ένα κόστος από 80 έως 160 ευρώ οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δεκάδες φορέματα μεγάλων οίκων, όπως Dior, Missoni, Cavalli κ.α. Ταυτόχρονα τα καταστήματα ενοικίασης, στις περισσότερες περιπτώσεις, διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό το οποίο παρέχει στυλιστικές συμβουλές, ώστε να γίνει η κατάλληλη επιλογή σε βρούχα, αλλά και αξεσουάρ που θα τα συνοδεύσουν.
Γυναικεία ματαιοδοξία ή απλή πρακτικότητα; «Ένας συνδυασμός και των δύο», λέει στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, η Μαριέττα Μίχα, ιδιοκτήτρια του «Be a Celebrity», και προσθέτει ότι «η υπερπολυτελής τουαλέτα που θαυμάσαμε σε κάποιο γνωστό defile μπορεί να γίνει δική μας με πολύ λιγότερα χρήματα. Αλλά όχι μόνο η τουαλέτα. Στο showroom θα βρείτε, εκτός από βραδινά, και cocktail dresses, αλλά και κοστούμια, όλα προμηθευμένα από εμπόρους της Νέα Υόρκης και του Μιλάνου, και όλα μοναδικά αφού δεν υπάρχουν μεγέθη ή δεύτερα κομμάτια για το ίδιο ρούχο».
Το όνειρο των περισσότερων γυναικών να κυκλοφορούν με ένα αυθεντικό φόρεμα ενός διάσημου μόδιστρου, έστω και για 24 ώρες και να κρατούν στο χέρι μία τσάντα ενός γνωστού οίκου, μπορεί να γίνει πλέον πραγματικότητα και στην Ελλάδα, μέσω εταιρειών που ενοικιάζουν...
επώνυμα ρούχα και διάφορα αξεσουάρ για μία λαμπερή εμφάνιση. Μία τάση που στο εξωτερικό είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη, τώρα και στην Ελλάδα τείνει να επικρατήσει εξαιτίας της οικονομικής κρίσης.
Στην Ελλάδα, ολοένα και περισσότερες είναι οι εταιρείες ενοικίασης ρούχων και αξεσουάρ που κάνουν εμφάνιση, λειτουργώντας καταστήματα, αλλά και διαδικτυακά.
Στα περισσότερα εντυπωσιακή είναι η ποικιλία, η πολυτέλεια, αλλά και οι πολύ χαμηλές τιμές για ρούχα που αξίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ.
Συγκεκριμένα, μ? ένα κόστος από 80 έως 160 ευρώ οι ενδιαφερόμενες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δεκάδες φορέματα μεγάλων οίκων, όπως Dior, Missoni, Cavalli κ.α. Ταυτόχρονα τα καταστήματα ενοικίασης, στις περισσότερες περιπτώσεις, διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό το οποίο παρέχει στυλιστικές συμβουλές, ώστε να γίνει η κατάλληλη επιλογή σε βρούχα, αλλά και αξεσουάρ που θα τα συνοδεύσουν.
Γυναικεία ματαιοδοξία ή απλή πρακτικότητα; «Ένας συνδυασμός και των δύο», λέει στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, η Μαριέττα Μίχα, ιδιοκτήτρια του «Be a Celebrity», και προσθέτει ότι «η υπερπολυτελής τουαλέτα που θαυμάσαμε σε κάποιο γνωστό defile μπορεί να γίνει δική μας με πολύ λιγότερα χρήματα. Αλλά όχι μόνο η τουαλέτα. Στο showroom θα βρείτε, εκτός από βραδινά, και cocktail dresses, αλλά και κοστούμια, όλα προμηθευμένα από εμπόρους της Νέα Υόρκης και του Μιλάνου, και όλα μοναδικά αφού δεν υπάρχουν μεγέθη ή δεύτερα κομμάτια για το ίδιο ρούχο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.
Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.