Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Θα μείνω εδώ γιατί είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ!

Φίλοι και φίλες γεια σας.
Γεννήθηκα στο Αίγιο, μια πόλη 30.000 κατοίκων. Μεγάλωσα και ζω μέχρι σήμερα στη Ροδοδάφνη, ένα ήσυχο χωριό 3,5 χιλ. δυτικά του Αιγίου. Εκεί πήγα σχολείο και είμαι υπερήφανος που και τα παιδιά μου πάνε σ’ αυτό το ίδιο σχολείο. Οι δάσκαλοι μου, μου έμαθαν να είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας, διότι...


η χώρα μου είναι αυτή που γέννησε τον πολιτισμό, τις τέχνες και τα γράμματα. Είναι η χώρα που έχει τόσους ήρωες όσους δεν έχουν όλες οι χώρες μαζί. Μεγαλώνοντας και διαβάζοντας, κατάλαβα ότι όλα αυτά είναι αλήθεια και γινόμουν ολοένα και πιο υπερήφανος για την πατρίδα μου. Όλα έδειχναν γύρω μου ωραία. Άνθρωποι που ξυπνούσαν το πρωί, φιλούσαν τα παιδιά τους και με το χαμόγελο στα χείλη πήγαιναν στην δουλειά τους, Όλοι προσπαθούσαν να προοδεύσουν, έκαναν όνειρα για το μέλλον. Έφτασε η στιγμή που και εγώ με τη σειρά μου, έπρεπε να κάνω την επιλογή μου για τους πολιτικούς και τα κόμματα που θα εκπροσωπούσαν εμένα και την Πατρίδα. Πίστεψα στην ενωμένη Ευρώπη, την Ευρώπη των λαών, όπου όλοι οι άνθρωποι θα είχαν πρόσβαση στην υγεία, την παιδεία, τον πολιτισμό τον αθλητισμό.

Τώρα όμως ήρθε η ώρα που πρέπει να πάρω σοβαρές αποφάσεις για τις πολιτικές μου επιλογές. Ακούστε με λοιπόν καλά, ΕΣΥ που κάνεις τον πρωθυπουργό και ΕΣΕΙΣ οι άλλοι, που νομίζετε ότι είστε Υπουργοί και παίρνετε αποφάσεις. Έτσι όπως είστε δεν σας θέλω, αφού ούτε εσείς με θέλετε. Κάνετε το πάν για να με διώξετε. Δεν σας θέλω γιατί θέλετε να μου πάρετε το σπίτι, που το πλήρωσα με το αίμα μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ. Μένετε σε σπίτια που και αυτά εγώ τα έχω πληρώσει. Θέλετε να μου πάρετε το αυτοκίνητο, που το πλήρωσα μόνος μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ, εγώ έχω πληρώσει και τα δικά σας. Έχω κάνει ότι μου ζητήσατε μέχρι σήμερα ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ. Έχω πληρώσει τους φόρους μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ. ‘Έχω υπηρετήσει την πατρίδα μου ενώ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ.

Ποτέ δεν μου έμαθαν πως για να έχω αξιοπρέπεια και για να κάνω όνειρα πρέπει πρώτα να γίνουν αναλογιστικές μελέτες. Δεν είμαι αριθμός, είμαι άνθρωπος. Ένα όμως σας υπόσχομαι. Από την πατρίδα δεν φεύγω. Θα με βρείτε μπροστά σας. Είμαστε σε πόλεμο. Εσείς το είπατε. Θα μείνω λοιπόν να πολεμήσω. Θα πολεμήσω να διώξω την νέα vermacht που πάτησε το πόδι της στα ιερά τούτα χώματα. Θα πολεμήσω να διώξω εσάς που τη βάλατε στην πατρίδα ΜΟΥ από την πίσω πόρτα. Δεν σας αδικώ, σε όλους τους πολέμους πάντα υπήρχαν προδότες.

ΘΑ ΜΕΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΕΛΛΗΝΑΣ (Άγνωστη λέξη για σας ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ)

αναδημοσίευση από filodimos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.