Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

Ζέτα Μακρυπούλια: Δε θα ήθελα να δω τον Μιχάλη Χατζηγιάννη στο Dancing with the stars


Ζέτα Μακρυπούλια: Δε θα ήθελα να δω τον Μιχάλη Χατζηγιάννη στο Dancing with the stars

Τι είπε για το Dancing With The Stars 3 η Ζέτα Μακρυπούλια στο περιοδικό OK! και πως θα ήθελε να εμφανιστεί σε αυτό.
Σιγή ιχθύος κρατά η Ζέτα Μακρυπούλια όσον αφορά στο Dancing With The Stars 3 ωστόσο αποκαλύπτει πως αν εκείνη έκανε το κάστιγνκ θα επέλεγε την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, τον Νίκο Μουτσινά και τον Θανάση Αλευρά. Και όχι, δε θα ήθελε να δει τον Μιχάλη Χατζηγιάννη να χορεύει με άλλη παρτενέρ....


"Ακούω κι εγώ διάφορα ονόματα αλλά δεν γνωρίζω αυτή τη στιγμή σε τι στάδιο είναι οι προετοιμασίες, ούτε τις συζητήσεις κάνει η παραγωγή. Αν ωστόσο μου ζητούσαν μία λίστα που θα επέλεγα χορευτές ανάμεσα στους φίλους μου, θα τους έβαζαν όλους. Και την Ελισάβετ και τον Νίκο Μουτσινά και τον Θανάση Αλευρά, γιατί ύστερα από τόσα χρόνια συνεννοούμαστε πλέον με τα μάτια και θα περνούσαμε υπέροχα μαζί. Τον σύντροφο μου; Νομιζω ότι δεν θα ήθελα να τον δω στο Dancing with the stars", είπε η Ζέτα.

Όσο για τις εμφανίσεις της στα φετινά live η ίδια εκφράζει την επιθυμία της πως θα ήθελε να συνεχίσει να πειραματίζεται σε διάφορα στυλ.

"Όλες τις εμφανίσεις τις αντιμετωπίζω σαν ρόλους οπότε δεν είναι το πρώτο μου μέλημα πως θα βγω πιο όμορφη. Αν όλα πάνε καλά και γίνει το Dancing with the StarsIIΙ, θα μου άρεσε πολύ να πειραματιστούμε και πάλι σε διάφορα στυλ, όπως κάναμε και στους προηγούμενους δύο κύκλους που λανσάραμε look από τον παγκόσμιο κινηματογράφο ή διαφορετικές δεκαετίες. Ομολογώ ότι η εμφάνιση που έκανα σε ένα live του περσινού Dancing with the Stars που ήταν εμπνευσμένη από τη δεκαετία του '80, ούτε και εμένα με ξετρέλανε τόσο πολύ, αλλά δεν έχει να κάνει με τα ρούχα, τα μακιγιάζ ή το χτένισμα, αλλά με τη μόδα της εποχής", κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.