Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Τόνυ Μαυρίδης: «Χωρίς εμένα η Έλενα δεν θα τα είχε καταφέρει»


Ο πρώην σύντροφος της Έλενας Παπαρίζου Τόνυ Μαυρίδης, για πρώτη φορά σπάει τη σιωπή του και απαντά σε όλα όσα του καταλογίζουν. «Εμένα το επάγγελμα μου δεν είναι μάνατζερ. Εγώ έγινα μάνατζερ για την Έλενα....

Η δουλειά μου και αυτό που έχω σπουδάσει είναι ενορχηστρωτής-παραγωγός. Αυτό που κάνω μέχρι σήμερα κι αγαπάω περισσότερο απ΄ όλα. Το ταλέντο της Έλενας είναι αναμφισβήτητο. Αλλά χωρίς εμένα στο πλευρό της, δεν θα ήταν καλά ψυχολογικά. Φοβάμαι ότι χωρίς εμένα στην Ελλάδα θα την τρώγανε… Η νύχτα δεν είναι πλάκα».  


Στη συνέντευξή που παραχώρησε στο «Πρώτο Θέμα» ο Τόνυ Μαυρίδης δήλωσε πως αιτία του χωρισμού τους δεν τίποτε άλλο από τη ρουτίνα που μπήκε ανάμεσά τους. «Δεν υπήρξε ουσιαστικός λόγος, ούτε δεύτερα και τρίτα πρόσωπα. Ο καταλύτης της σχέσης μας ήταν η ρουτίνα. Χάσαμε την επαφή μας, τη σχέση μας κάποια στιγμή… δυστυχώς όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν…»


Όσο γι΄ αυτούς που τον κατηγορούν πως ζούσε από τα λεφτά της, ο Τόνυ απάντησε! «Δεν ντρέπονται λίγo; Δεν ήμουν ο μάνατζερ που ζούσε από τα λεφτά της. Εγώ το μόνο που έκανα ήταν να βρίσκομαι πάντα δίπλα της και να την προστατεύω. Άλλοι την κακομεταχειρίστηκαν μετατρέποντας την σ΄ένα πιόνι…».


Κλείνοντας, σε ό,τι έχει να κάνει με τη δικαστική τους διαμάχη, έδωσε την ευχή να μη φτάσουν ποτέ στα δικαστήρια και να καταφέρουν να τα βρουν εξωδικαστικά. «Ποτέ δεν θα πάψω να την αγαπάω ως άνθρωπο. Είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που δεν χάνεται ποτέ. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για εκείνη…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται.

Παρακαλούμε μην αποστέλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.

Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.